|
Tour De France 2005 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Phortastic
die haat tegen sporters die ergens in uitblinken vind ik toch altijd zo gieren en opmerkelijk :D |
Dat is geen haat tegen Armstrong, dat is gewoon liefde voor een spannende koers :p
Ps: MikeVee aan de leiding bij Team BeTA :)
1. MikeVee 170
2. Real 141
3. Cygnus 141
4. Bunz 126
5. diddi 123
6. Crups 75
7. TatanaGirl 74
8. Giesber 71
9. BZRK 70
10. Bonzai 70
11. bomar 70
12. Rhand 70 |
|
|
| Real |
Die score is nog niet relevant, want ik ken er niet veel van en ik sta 2e :)
*hoedanook trots*
EDIT: Toch weeral een schitterende prestatie van Armstrong, en ik denk dat we ook in deze tour Ullrich niet al te vaak zullen terugzien... Of dat nu iets met zen ongeval te maken heeft ...? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dat is geen haat tegen Armstrong, dat is gewoon liefde voor een spannende koers :p
|
als er ene altijd zo bovenuitschiet vind ik dat ook genieten en heb ik enkel maar meer respect voor die persoon. aan zijn tegenstanders om er harder voor te werken, maar als die het niet doen dan is het simpel he :) |
|
|
| MikeVee |
| Voor de gelegenheid men avatar aangepast :D |
|
|
| Rhand |
Dit moet ongeveer een van de klotigste starten oooooit zijn in de Tour de France...
Zeker voor mijn team :D
Rogers, Botero, Rich, Savoldelli... Allemaal tijdritspecialisten maar allemaal op hunne zak gegaan :mad:
Nja, de rest van de Tour moek wel punten kunnen pakken. En nu Mayo al op 3minuten staat, krijgt hij wel wat meer vrijheid in de bergetappes en dan pattat! Armstrong op een paar minuten zetten :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Rhand
Dit moet ongeveer een van de klotigste starten oooooit zijn in de Tour de France...
|
+1
Mijn 4 tijdritspecialisten, ook allemaal gefaald, hopelijk maken ze het wat goed, de bastards!! :whip: :toothless |
|
|
| Rhand |
Tegen het einde van den Tour staan we toch op kop :toocool:
Wa is de prijs voor het winnende team eigenlijk? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Rhand
Wa is de prijs voor het winnende team eigenlijk? |
ne kus van x-tune en een bank vooruit ;) |
|
|
| Rhand |
| quote: | Originally posted by Phortastic
ne kus van x-tune en een bank vooruit ;) |
Ieder lid van het team? Of enkel de beste?
Of de slechtste? :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Rhand
Ieder lid van het team? Of enkel de beste?
Of de slechtste? :D |
hmm het meest logisch lijkt me enkel de slechtste he :toothless |
|
|
| Rhand |
| En X-tune, is dat een vent of een vrouw? |
|
|
|
|