return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Tour De France 2005 (pg. 27)
View this Thread in Original format
Phortastic
quote:
Originally posted by CygnusX
En ja, Armstrong zou zoiets nooit overkomen :p

ge slaat de nagel op de kop.
CygnusX
quote:
Originally posted by Phortastic
ge slaat de nagel op de kop.

Wat Rasmussen gisteren overkwam zou Armstrong nooit overkomen ja, omdat hij mentaal zowat de sterkste renner uit het peloton is. 'Onkunde' zou ik het helemaal niet noemen, ik vind die term respectloos tegenover wielrenners. Als ik de afdaling van de Aubisque doe en ik val omdat ik een bocht helemaal verkeerd afsnijdt, dan is dat onkunde, omdat ik het niet kan. Maar bij een ex-mountainbiker als Rasmussen is het vooral het hoofd en de concentratie wat ervoor zorgde, heeft niks met onkunde te maken IMO. Hetzelfde kan gezegd worden voor zowat elke valpartij in de Tour.
X-Tune
Leuke onthulling gisteren op de tv: Armstrong helpt de anti-doping mee financieren. De toestellen om bv. op bloeddoping te controleren zijn zo duur dat Armstrong ze betaalt. Die Hollander mocht dat normaal niet vertellen van Armstrong, maar hij vond dat zo vriendelijk van Armstrong dat hij het toch zei.

(Dus als ze hem betrappen, zullen ze wel een oogje dicht doen, want Armstrong helpt mee financieren)
1Million$shot
Wist ik al langer, s ni den eerste keer dat ze dat zeggen hoor. En ik denk nu echt wel niet dat ze een oogje gaan dichtknijpen voor meneer Armstrong.
CygnusX
Veel zal het niet meer uitmaken, hij rijdt zijn allerlaatste koers ooit vandaag.
X-Tune
quote:
Veel zal het niet meer uitmaken, hij rijdt zijn allerlaatste koers ooit vandaag.

Is dat niet zoals de OS dat hun bloed bewaard blijft voor een aantal jaren zodat ze het nog controleren als ze betere anti-doping middelen hebben? Ik denk dat het een wereld van verschil maakt als ze hem over een paar jaar hiermee betrappen. Dan zijn gewoon 7 jaar tourgeschiedenis verloren gegaan door een oplichter.
djcresto
lol @ Philipe Gilbert

Armstrong lag er bijna uit.
Jasperovitsj
My money's on Robbie today :cool:
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
My money's on Robbie today :cool:

Ik gok op Vinokourov. :p
CygnusX
Vinokourov de man van deze tour voor mij

quote:
Originally posted by djcresto
lol @ Philipe Gilbert

Ik vond het maar belachelijk dat ze boos op hem waren voor die valpartij.

djcresto
quote:
Vinokourov de man van deze tour voor mij

Ik vond het maar belachelijk dat ze boos op hem waren voor die valpartij.

idd de koers duurt 21 dagen, geen 20. Vino wordt hier ook echt de 5e plaats ontnomen.
Jasperovitsj
Dikke koersvervalsing gewoon!! :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Privacy Statement