return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 
Tour De France 2005 (pg. 36)
View this Thread in Original format
Phortastic
quote:
Originally posted by InTeXoR
stoer.


vinde? u are easily impressed :o
Jasperovitsj
Wat is de sfeer hier de laatste weken toch zo ongeloofelijk tolerant en aangenaam seg...

















:rolleyes:
Push2005
quote:
Originally posted by InTeXoR
stoer.


:D :haha:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wat is de sfeer hier de laatste weken toch zo ongeloofelijk tolerant en aangenaam seg...


Die indruk had ik ook al :tongue2 Miss examenstress voor sommigen
Gladius
Als hij het zou doen zal ik toch teleurgesteld zijn hoor. En gewoon als neutrale supporter, niet als voor- of tegenstander van Armstrong
The_G0dfather
Jaja, had ik het niet gezegd :D
Goddelijk !!!!!:crazy:
The_G0dfather


Jasperovitsj
ROFL :haha: :haha:
CygnusX
Als hij daadwerkelijk meedoet, zal hij meer dan ooit moeten uitkijken tijdens de koers. Er kunnen wel eens een paar pissed off Frenchies tussen het volk staan.
Phortastic
quote:
Originally posted by The_G0dfather





looooooooooooooooooooooooooooool :haha: :haha: :haha: :haha:
djcresto
quote:
Originally posted by InTeXoR
omg, net nu ik dacht dat de tour de france vanaf volgend jaar dan eindelijk terug fijn zou worden om te volgen :rolleyes: ik hoop dat em zwaar afgaat of dat ze'm pakken op iets, ik haat sporters die met veel lawaai stoppen om dan bijna onmiddellijk daarna een comeback te plannen. ge zou nog gaan denken dat em die positieve stalen zelf heeft opgestuurd naar de pers om dat te gebruiken als motief voor nog een tour-deelname.

da sheryl zich maar eens goe lastig maakt, dan zal em wel van gedacht veranderen ;)


hij kan ook doen zoals Michael Jordan. Alles winnen, stoppen, weer alles winnen.:D

Jasperovitsj
Jordan? Die heeft met de Wizards toch nooit iets gewonnen dacht ik? Zelfs geen play off gehaald als ik me ni vergis? :conf:
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jordan? Die heeft met de Wizards toch nooit iets gewonnen dacht ik? Zelfs geen play off gehaald als ik me ni vergis? :conf:


na de eerste 3 titels bij de bulls is hij ook eens gestopt. Is dan terug gekomen met het nr 45 en daarna weer veranderd in 23 en heeft met de bulls nog 3 titels gepakt. Zen avontuur met de wizards was minder succesvol. Toen was hij toch al te oud om een slecht team tot betere prestaties te inspireren.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 
Privacy Statement