return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Tour De France 2005 (pg. 17)
View this Thread in Original format
MikeVee
Saaie rit, mooie prestatie van de eerste 3.

Ritwinnaars:
Rit 09: Tatanagirl & BZRK
DJ Sid
Now Playing:
Kraftwerk - Tour De France (Etape 2)
:)
Phortastic
vandaag gaat armstrong eens de puntjes op de i zetten :)
CygnusX
quote:
Originally posted by Phortastic
vandaag gaat armstrong eens de puntjes op de i zetten :)

we zullen zien ;)
heerlijk toch he, zo'n zware bergrit :)
Yimanya
ik gok op valverde voor de rit van vandaag
CygnusX
quote:
Originally posted by Yimanya
ik gok op valverde voor de rit van vandaag

Knap

Het lijkt beslist te zijn, Armstrong gaat zijn 7e winnen, al is hij niet zo sterk als weleer.
Eagle`
quote:
Originally posted by CygnusX
we zullen zien ;)
heerlijk toch he, zo'n zware bergrit :)

echt zware aankomst is courchevel nu ook ni zenne, weinig zware stukken, soit The Boss still remains The Boss, was al duidelijk vanaf eerste tijdrit, waar ie stond met zen conditie imo.

Over de rest valt er weinig woorden te zeggen, toch ? ;)
Phortastic
doei Vino
doei Ulrich
doei Basso
doei Mayo :stongue:
doei Botero
doei Klöden

hoi tourzege nummer 7
cyberia
voila de puntjes staan op de i, spijtig genoeg:p
knap van valverde,m hoedat dië rasmussen nog volgde op de laatste kilometers is ook wel knap,z'n rit van eergisteren goed verteerd,had'em nu in de openingstijdrit nen halve minuut sneller geweest reed'em morgen in't geel.

de rest moet nu maar aanvallen gelijk godefroot zegt,kunnen ze toch nog een etappe meepikken
Freezel
Mooie etappe, zeker mooi werk van Valverde, Rasmussen en Lance natuurlijk. FF laten zien wie nu de beste is :D

Shadowkid
Pff, tour is weeral beslist.. Ni dak iets tegen armstrong heb ofzo ze, in tegendeel, maar ik heb het toch liever wat spannender. Is ook wel duidelijk dat diegenen die concurrenten zouden moeten zijn, niet in vorm zijn.
Eagle`
quote:
Originally posted by Shadowkid
Pff, tour is weeral beslist.. Ni dak iets tegen armstrong heb ofzo ze, in tegendeel, maar ik heb het toch liever wat spannender. Is ook wel duidelijk dat diegenen die concurrenten zouden moeten zijn, niet in vorm zijn.

niet echt kwestie van niet in vorm te zijn hoor, ze kunnen gewoon niet beter

Ullrich kan geen tempversnellingen aan met dat monsterverzet, iets nieuws wat ik vertel, ik dacht het niet, dan geeft ie 2 minuten toe op Courchevel wat eigelijk een loper is, een relatief egale col ...

Vino, mja heel goei renner maar zoals ik in deze thread al heb gezegd, geen +2000m klimmer, de vogezen is het hooggebergte niet ;)

Basso, beduidend minder dan vorig jaar de eerste bergrit, maar wat is de oorzaak, geen idee

Mancebo, hij volgt wel maar da was ook echt gewoon puur aanklampen

Ramussen en Valverde, de vraag is of ze het nog een week gaan uithouden op dit niveau, neemt niet weg da Valverde meer dan getalenteerde renner, rasmussen in iets mindere mate, zijn. Daar horen we beslist nog van.

En met al de rest, ex-helpers en andere pseudo-topklimmers/klassements rijders verschijnt een glimlach op men mond, je ziet hoe het vergaat met mannen als Landis en Heras, de kleinere rondjes, giro of vuelta is de tour niet, hier rijden de eerste week al aan een formidabel gemiddelde

Enigste wat ik spijtig vind, is dat ze aitor gonzalez hebben thuisgelatenj bij euskaltel, die ging zeker voor vuurwerk zorgen, mayo is weer ni fameus, in de ronde van zwitserland wast ook al gene vette ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Privacy Statement