|
Tour De France 2005 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Real |
Valpartij in het peloton. Ook groene trui Tom Boonen is erbij betrokken!
Aan de eerste tussensprint komt vluchter Van Bon als eerste door, voor medevluchter Dekker. Hushovd is de snelste van het peloton en sprokkelt nog twee punten. De Noor komt terug tot op vijf punten van groene trui Boonen.
McEwen en Wegmann lopen verder uit. Al 1'05" voorsprong voor de twee. De Duitser Wegmann wil zich waarschijnlijk in de kijker rijden omdat de rit vandaag in Duitsland aankomt, terwijl McEwen groene punten wil sprokkelen. Maar de tweede tussensprint van de dag is nog erg ver, op 82 km van de meet. Ambitieuze poging van het duo.
:nervous: |
|
|
| diddi |
Hmz... heb geen enkele sprinter in mijn ploeg gezet :whip:
Men ploeg in 5 minuten samengesteld... ge ziet het er aan...
Da weten we dan weer voor de volgende keer hè :toothless
gReetz
Truly an Ullrich supporter :disbelief |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Opvallend hoe ook Ulrich een goede positie haalt, terwijl Armstrong wederom last had van de valpartij (2de keer al, zou zich beter wat meer concentreren tijdens de aankomst :p ) |
lol kweet ni of ge het weet maar armstrong is ni gevallen, wa beter de krant lezen ;) |
|
|
| MikeVee |
Zeg toch nergens dat die wel gevallen is, wa beter men post lezen ;)
Met last bedoel ik gehinderd. |
|
|
| Real |
Ik durf er geld op zetten dat Boonen vandaag niet wint.
:( |
|
|
| MikeVee |
McEwen again :tongue3
Boonen kwam niet in het stuk voor, en het gaat nog spannend worden voor groen. |
|
|
| Phortastic |
| dat is de prijs die je betaalt als je voor groen gaat natuurlijk. Wel weer uitgelopen op Hutshoofd dus cava. En na zo een val in het begin van de rit kan dat wel als een kleine overwinning gezien worden vind ik. |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Phortastic
dat is de prijs die je betaalt als je voor groen gaat natuurlijk. Wel weer uitgelopen op Hutshoofd dus cava. En na zo een val in het begin van de rit kan dat wel als een kleine overwinning gezien worden vind ik. |
helemaal mee eens
lol had zelf McEwen in de sprint nie gezien,tot'em in ene keer als eerste over de streep jumpt:toothless verdiende zege, Trenti was wel rap weg in de spurt en Boonen kwam al snel in de wind te zitten.
Toch wel opmerkelijk hoe lotto en quickstep altijd het gat dicht rijden en er maar 1,hooguit 2 mannekes van ag2r meewerken en op't einde als bijna al het werk gedaan is begint la française des jeux in ene keer een treintje op te zetten,afin ja 't is hun recht zeker van het werk van een ander te profiteren |
|
|
| Eagle` |
| dak boonen was ik ging gewoon ni voor die tussensprinte, wtf hebde daar nu aan (buiten bergritten of ritten met groten kans op gelsaagde vlucht natuurlijk), als ge gewoon voluit gaat voor de ritzeges komen de punten vanzelf, vink ik echt grove fout van boonen. Liever veel ritzeges dan groene trui tbh, anders komde op den duur in het straatje Zabel terrecht , geen enkel ritzege, ma zogezegd wel den beste sprinter zijn met zen groen :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
| ik denk dat je een beetje het financieel voordeel van het groen onderschat meneer egel :) |
|
|
| MikeVee |
Ritwinnaar
Rit 07: Bunz |
|
|
| Real |
Hushovd in het vluchtersgroepje.
Boonen in de bus op 3 minuten van het peloton.
:nervous: |
|
|
|
|