|
Tour De France 2005 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Real |
He's a real hero in Belgium.
Tom was in every newspaper every day for the past three weeks, he made the frontpages of every gay-ass gossip-magazine in Belgium, everybody's talking about him every second of the day. Our hope for the green, our savior, our superhero! He won two etappes and everybody was so sure he would keep the green until Paris, because he's a God.
Then his mate Kevin Hulsmans (from Quickstep as well ofcourse) had to leave the tour because he didn't make the finish line in time. Well our newspaper had about 10 lines (in a corner of a page) on that topic.
The next day Tom Boonen left the tour. Oh my god the shock! Two and a halve pages over Boonen (!), then there was the daily column by his girlfriend as well, because she's so important... The day after that they wrote half a page about how his knee was doing, fully detailed.
Doesn't seem quite fair to me. Boonen is a great cyclist, I like him a lot too, but jesus christ he's not going to bring worldpeace or something.
Give more respect to the other belgian cyclists, from Davitamon and Quickstep, who're working their ass off every day. They r0x!
:whip: |
|
|
| severnayaprods |
| quote: | Originally posted by Real
Give more respect to the other belgian cyclists, from Davitamon and Quickstep, who're working their ass off every day. They r0x!
:whip: |
I second that!
If boonen hadn't his "pilot-fish", as we say in France, he'd never won a lot of races... I prefer the winning Boonen of the classics, like in Paris-Roubaix for example...
Same for Robbie, if he won in montpellier last week, it's thanks to his cycling mates...
by the way, Philippe Gilbert did a great race today ;) |
|
|
| Rhand |
Eindelijk reageer ik nog es hier :P
2 dingen te zeggen...
1) Mayo, verdomme Spanjool! Wa was da? Zo slecht, élke bergetappe in de bus aangekomen! Nooit zo teleursgesteld geweest in een sportman :nervous:
2) Het al dan niet strakke tempo van Discovery. Op de Courchevel vroeg Armstrong Popovych om te versnellen, zodat er nog wat meer volk zou afvallen.
Wat doet Popovych? Hij begint te sprinten verdorie. Maar in tegenstelling tot de "favorieten" stopt hij na een paar honderd meterkes met dat tempo en laat zich compleet afzakken want zen werk is gedaan. Tuurlijk kunnen vrij veel klimmers dat niet aan. Dat team van Discovery da is gewoon 8 man da op nen berg om de zoveel honderd meter zo hard as ze kunnen te fietsen... En tsja, daardoor vallen nogal wat klimmers af. |
|
|
| Jasperovitsj |
Mayo verbaast mij ook inderdaad...
Dat hij niet in vorm zit is nog te snappen, maar een renner van zijn kaliber en met zijn talent zou dan toch 1 keer moeten kunnen uitpaken!? Desnoods in een overgangsetappe, het hoeft zelfs geen koninginnerit te zijn. En dat hij zich daar dan een hele Tour voor moet sparen, fine, maar laat dan toch tenminste IETS zien...
Nu ja, misschien komt hij beter voor de dag in de Vuelta, maar dan mag hij nu wel héél snel in vorm beginnen geraken :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nu ja, misschien komt hij beter voor de dag in de Vuelta, maar dan mag hij nu wel héél snel in vorm beginnen geraken :rolleyes: |
in de Vuelta komen de Spanjaarden altijd stukken beter voor de dag. En net daar zijn dan veel minder dopingcontroles. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Real
He's a real hero in Belgium.
Tom was in every newspaper every day for the past three weeks, he made the frontpages of every gay-ass gossip-magazine in Belgium, everybody's talking about him every second of the day. Our hope for the green, our savior, our superhero! He won two etappes and everybody was so sure he would keep the green until Paris, because he's a God.
Then his mate Kevin Hulsmans (from Quickstep as well ofcourse) had to leave the tour because he didn't make the finish line in time. Well our newspaper had about 10 lines (in a corner of a page) on that topic.
The next day Tom Boonen left the tour. Oh my god the shock! Two and a halve pages over Boonen (!), then there was the daily column by his girlfriend as well, because she's so important... The day after that they wrote half a page about how his knee was doing, fully detailed.
Doesn't seem quite fair to me. Boonen is a great cyclist, I like him a lot too, but jesus christ he's not going to bring worldpeace or something.
Give more respect to the other belgian cyclists, from Davitamon and Quickstep, who're working their ass off every day. They r0x!
:whip: |
lol, wie heeft dat geschreven?
Weer zo'n typische belg die niet met sporthelden kan omgaan. |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by djcresto
in de Vuelta komen de Spanjaarden altijd stukken beter voor de dag. En net daar zijn dan veel minder dopingcontroles. |
wat insinueren we hier?:toothless
real heeft wel gelijk dat de andere,ook hard werkende belgen niet genoeg in het nieuws komen.Maar dat er zoveel aandacht is voor Boonen is eigenlijkwel positief,het wordt tijd dat er wat meer aandacht gegeven wordt aan onze sporters die het goed doen.We zouden wel wat meer gelijk onze Franse buren mogen zijn waar er al veel aandacht gaat naar renners die in een ontsnapping zitten en waar ze helemaal zot worden als een Fransman een etappe wint:toothless
Gilbert kreeg vandaag een halve pagina in de gazet,al een verbetering,niet?:toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by X-Tune
lol, wie heeft dat geschreven?
Weer zo'n typische belg die niet met sporthelden kan omgaan. |
Ik heb dat zélf geschreven, 't is in het Engels omdat het een reactie was op die Fransman hier.
Ik wil maar zeggen dat ik niks tegen Boonen heb, integendeel, 't is ne zalige kerel, hij woont hier vlakbij (z'n vriendin zelfs op een tweetal kilometer van mijn huisje ;) ), en ik zie niemand liever winnen dan Tommeke.
Maar dieje hype die errond is, is ZOOOO overdreven. 't Is volgens mij erg lang geleden dat er een topsporter nog eens zo gehypet als geweest als Boonen. Die jongen wil volgens mij gewoon rustig op z'n gemak zitten thuis, maar iedereen "valt em lastig" tegenwoordig.
Offtopic: ik herinner me dit nog:
Omdat er zoveel mensen thuis belden naar Tom Boonen, en z'n moeder dit serieus beu werd, veranderden ze van telefoonnummer (privé-nummer).
Daarna kwamen de mensen gewoon aan de deur bellen om met hun idool te praten. :rolleyes: Freaks. :rolleyes: |
|
|
| cyberia |
Vinokourov zou volgend jaar voor een Frans team rijden.:rolleyes:
Hij zal daar mogen doen wat'em wil en ni echt een team rond hem krijgen.Echt een verbetering zal't ni zijn vrees ik.
edit:er zou gepraat worden met credit agricole en ag2r,CA maakt de grootste kans met dienen andere kazak |
|
|
| Rhand |
| quote: | Originally posted by Real
Offtopic: ik herinner me dit nog:
Omdat er zoveel mensen thuis belden naar Tom Boonen, en z'n moeder dit serieus beu werd, veranderden ze van telefoonnummer (privé-nummer).
Daarna kwamen de mensen gewoon aan de deur bellen om met hun idool te praten. :rolleyes: Freaks. :rolleyes: |
Ook geven ze hun internetverbinding op omdat de mailbox telkens volzit met fanmail...
Maarja, dat is gewoon dom :D |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Real
Maar dieje hype die errond is, is ZOOOO overdreven. 't Is volgens mij erg lang geleden dat er een topsporter nog eens zo gehypet als geweest als Boonen. Die jongen wil volgens mij gewoon rustig op z'n gemak zitten thuis, maar iedereen "valt em lastig" tegenwoordig.
|
Ik denk niet dat hij het erg vindt. Hij geeft met plezier interviews weg aan iedereen en blijft zeer vriendelijk. Hij weet ook wel dat dat er gewoon bijhoort en een onderdeel is van het succes.
Een hype is snel voorbij, Tom Boonen blijft bestaan. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Real
He's a real hero in Belgium.
Tom was in every newspaper every day for the past three weeks, he made the frontpages of every gay-ass gossip-magazine in Belgium, everybody's talking about him every second of the day. Our hope for the green, our savior, our superhero! He won two etappes and everybody was so sure he would keep the green until Paris, because he's a God.
Then his mate Kevin Hulsmans (from Quickstep as well ofcourse) had to leave the tour because he didn't make the finish line in time. Well our newspaper had about 10 lines (in a corner of a page) on that topic.
The next day Tom Boonen left the tour. Oh my god the shock! Two and a halve pages over Boonen (!), then there was the daily column by his girlfriend as well, because she's so important... The day after that they wrote half a page about how his knee was doing, fully detailed.
Doesn't seem quite fair to me. Boonen is a great cyclist, I like him a lot too, but jesus christ he's not going to bring worldpeace or something.
Give more respect to the other belgian cyclists, from Davitamon and Quickstep, who're working their ass off every day. They r0x!
:whip: |
buy another newspaper :D |
|
|
|
|