|
Tour De France 2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| Mannen, Beloki (ID 2046) kost 0 punten ;) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Mannen, Beloki (ID 2046) kost 0 punten ;) |
tijd voor een wissel :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Makes sense, Beloki heeft nagenoeg niks gereden dit jaar door de nasleep van zijn blessures. :)
Hij heeft zijn zinnen wel gezet op de Tour, maar meespelen voor de eindoverwinning zie ik hem niet meer doen eerlijk gezegd. Maar in een bergrit eens uitpakken, wie weet... |
|
|
| BZRK |
Voila, we zijn me 5 ondertussen :)
Dankzij den Beloki ben ik der geraakt ,) Thx
Maakte gulle eigenlijk ne sprintersploeg of ne klassementploeg?
Khoop dat we beetje van elk gaan hebbe, of we gaan op bepaalde dagen nieveel punten halen :D |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik heb het woord doping nog niet gehoord. Laat je toch niet beetnemen door deze spuiters, en kijk naar een echte sport. |
volledig mee akkoord. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Bertn
volledig mee akkoord. |
ook een ping-pong fanaat? |
|
|
| InTeXoR |
ook eens een ploegje samenstellen. ben niet speciaal een groot wieler-fanaat maar kijk gewoon veel sport, en er een beetje interactief aan "deelnemen" is dan altijd wel leuk :)
wie wint maakt me niet uit (liefst gewoon niet lance :p), zolang boonen maar groen pakt. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by X-Tune
ook een ping-pong fanaat? |
nee. hoe kom je daarbij?:) |
|
|
| crups |
| Heb mij ook maar eens een ploegske aangemaakt. Maakt het toch allemaal een beetje interessanter om te kijken |
|
|
| Real |
Gezocht: Tour-renner met zoveel mogelijk potentieel met minder dan 30 ANJA-punten
Beloki heb ik uiteraard al
Edit: lot mor :o |
|
|
| diddi |
Ik ben te laat zekers om deel te nemen. Kun je ook individueel meespelen... Kan aan die f*cking site niet aan uit :rolleyes:
gReetz |
|
|
| MikeVee |
Neen hoor, vandaag kunt ge u nog aanmelden en erbij komen.
Hoe meer mensen, hoe beter. |
|
|
|
|