|
Tour De France 2005 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by cyberia
Vinokourov zou volgend jaar voor een Frans team rijden.:rolleyes:
|
zoals ik voorspeld had ;)
zal alleen maar goe voor hem zijn.
pittige rit nog opt einde vandaag trouwens.
Knap van savoldelli. En 1 van de raarste sprinten die ik ooit gezien heb :D
gewoon alle 2 stikkapot hehe. En dan ulrich nog es proberen in de slotfase haha. Toch wel nice da hem blijft proberen :) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Phortastic
zoals ik voorspeld had ;)
zal alleen maar goe voor hem zijn.
pittige rit nog opt einde vandaag trouwens.
Knap van savoldelli. En 1 van de raarste sprinten die ik ooit gezien heb :D
gewoon alle 2 stikkapot hehe. En dan ulrich nog es proberen in de slotfase haha. Toch wel nice da hem blijft proberen :) |
ow had je dat voorspeld?:p :toothless
had heel de etappe gezien buiten de laatste 15km:whip: ,heb net gezien dat die inderdaad wel de moeite waard waren.Idd wat een sprint,gewoon blijven zitten op da zadel en alles wat er nog uit te halen valt,eruit halen,knap!
tziet er morgen ook wel nog een interessante etappe uit |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by cyberia
ow had je dat voorspeld?:p :toothless
|
Ja. :) |
|
|
| CygnusX |
Knap van Merckx vandaag, spijtig dat hij het niet kon afmaken. Ook mooi hoe Basso & Ullrich blijven knokken voor dat klassement.
Lol @ Armstrong dat hij boos is op Cadel Evans omdat hij Lance op de streep nog voorbij stak :D
Cadel Evans  |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Lol @ Armstrong dat hij boos is op Cadel Evans omdat hij Lance op de streep nog voorbij stak :D
Cadel Evans |
dan mag je even goed lol @ Merckx zeggen want hij reageerde net op dezelfde manier toen Vasseur hem voorbij stak. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
dan mag je even goed lol @ Merckx zeggen want hij reageerde net op dezelfde manier toen Vasseur hem voorbij stak. |
+1
maar we lachen natuurlijk liever met armstrong dan onze lieve eigen belgische Merckx (die het trouwens weer maar eens niet kon afmaken). Mja hij laat zich wel zien natuurlijk en toch derde. Knap gedaan. |
|
|
| Eagle` |
| misa denkt spontaan terug aan 14 juli vorig jaar, waar Merkx boos was op Virenque omdat hem ni kon volge ... ;) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
dan mag je even goed lol @ Merckx zeggen want hij reageerde net op dezelfde manier toen Vasseur hem voorbij stak. |
Merckx was pissed omdat Vasseur in vergelijking met hem amper had gewerkt en op het einde enkel voor die 2e plaats ging. Pure frustratie. Bij Armstrong was het iets anders. Hij voelt zich de koning van de koers en vindt het niet kunnen dat iemand als Evans hem nog voorbij steekt in de laatste meters. Beetje grootheidswaanzin?
Dat is mijn kijk erop, voor de verandering eens anti-Armstrong :D |
|
|
| cyberia |
Ma Evans heeft ook ni veel gewerkt in die laatste klim of afdaling,dus ook effe serieus geprofiteerd.Anyway ik vond het belachelijk van Armstrong:p (oh verassing:toothless )Maar ik vond het evengoe belachelijk van Merckx.
Merckx verkondigt zelf een week geleden dat hij de man niet is van 2keer te reageren,waarom gaat hij er dan alleen vandoor op de voorlaatste klim en prikt hij als eerste op de laatste berg.'t is mooi dat'em in de ontsnapping is,hij heeft knap gereden en was één van de sterkste in de kopgroep,maar hij kon het weer niet afmaken.Tja pech voor hem,maar eigenlijk ook wel zelf gezocht.
ma eigenlijk gwoon voor de lol:wa vinden jullie (armstrong fans)van die reactie van Lance?:toothless :p |
|
|
| Eagle` |
Armstrong is gefrustreerd, ik zie hem zaterdag precies nog verliezen van ullrich. Evans is echt te vriendelijk,verondschuldigt hem zich nog ook, waarvoor was da nodig ???
@ seb: duh is da kinderachtig van Lance, I mean kan Basso ook beginnen neuten da lance constant in het iwel hangt bergop ;) |
|
|
| Bomar |
hup Ullrich hup !!!!
maak die amerikaan af, verneder hem |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Bomar
hup Ullrich hup !!!!
maak die amerikaan af, verneder hem |
Realistisch blijven he. ;) |
|
|
|
|