|
תחרות מיקסים
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
בא לכם לעשות תחרות
מיקסוס בין מי שמתקלט פה??.
תחרות לא בשביל התחרותיות אלא בשביל הכיף
אם יתחילו ריבים אז נפסיק אותה....
אם בא לכם תגיבו...... |
|
|
| dj alonzo |
| כבר היה פה רעיון כזה.... אבל הגענו למסקנה שזה דיי בעייתי:( |
|
|
| eXeTik |
למה לא?!
אני מתנדב לשפוט... :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by eXeTik
למה לא?!
אני מתנדב לשפוט... :) |
גם אני |
|
|
| Hell_Copter |
| אני מוכן להיות השופט השלישי |
|
|
| Dj Moriano |
למה שלא תשתפו....
ואלון מה הייתה הבעיה??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
למה שלא תשתפו....
ואלון מה הייתה הבעיה??? |
אני לא יכול להשתתף למה איןלי מיקסרים וכל זה
וגם אין לי כסף מיותר לזה
אין לי בעיה להשתתף עם דיסקים שאני יכין
אבל זהלא יהיה רמה... אז אעדיף שאני ישפוט |
|
|
| Dj Moriano |
מה הקשר של כסף????
ומקסימום תעשו עם תוכנה אבל רק אם זה ישמע נורמלי.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מה הקשר של כסף????
ומקסימום תעשו עם תוכנה אבל רק אם זה ישמע נורמלי.... |
הקשר של כסף זה לקנות ציוד...
אבל לא משנה
אני ינסה להתארגן בהתאם :) |
|
|
| DJ-Energy |
טוב...
יאללה אני ישתתף
אני יעשה מיקס במחשב יש לי שני כרטיסי קול
אז ככה צריך לקבוע חוקים..
אני מציע.. מיקס עד 74 דקות מקסימום!!..
צריך שיהיה לנו שופטים נטרליים... :rolleyes:
המממ...
מותר להשתמש בכל תוכנות המיקסוסים..
(traktor, vtt, pcdj)
וגם ווינלים וקומפקטים כמובן
אסור בתחליט האיסור לעשות למיקס
edit
עם
pro tools..
אלה החוקים שלי
תציעו עוד.. |
|
|
| Izzy |
hehe im in!
i can make a rip of my demo CD i made three months ago, i think its really good. problem is where do i u/l such a big file to...
actually i was planning on making a chillout/ambient CD (i need it for my club) so i can up that as well if y'all are interesed. |
|
|
| DJ-Energy |
Izzy
dont worry i got the space 4 it..
just make sure its not longer then 74 minutes...
אז.... מתי מתחילים?
צריך לקבוע מועד סיום
:) |
|
|
|
|