|
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Någon som vet hur man tar sig från Stockholm C till Färjeterminalen? Visserligen påstår sig en av hyttkamraterna kunna allt om Stockholm, men det litar jag på när jag ser det :p
Ankommer 17:35 till Sthlm C förresten, hoppas det är lagom tid? :) |
När du är i värtahamnen vid silja så får du se till att tänka på mig, för då är du i mina hemtrakter:D (jag kanske får komma ner till vattnet och vinkar av er:p ) hehe
Nej men det bästa är att ta tunnelbanans rödalinje från t-centralen mot ropsten, du åker tre stationer (från t-centralen) till gärdet och tar en liten promenad ner till siljaterminalen |
|
|
| Braxen |
| Lite mer än 5 veckor kvar bara :D |
|
|
| CJ InterCity |
| Tack för hjälpen gott folk! nu kan jag inte ta fel helt enkelt... fast jag har lyckats med värre :toothless |
|
|
| trancedanne |
| jävla avundsjuk på er som ska åka :whip: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by trancedanne
jävla avundsjuk på er som ska åka :whip: |
Vaffö?
Det handlar om prioritering :)
...och ålder |
|
|
| xPROXYx |
kan nån vrida fram tiden kanske???
nu har vi ju alla väntat sen december....right??
ska nån fixa förfest kanske? före kryssen, typ trasha terminalen o så:P
hihi:stongue: |
|
|
| zoric |
Synd att man inte kan följa med på kryssen, Hade jättegärna viljat se A&N och Ferry Corsten.
Men nu är det så att jag inte är 20, utan 18 och att det är alldeles försent att boka biljett :< |
|
|
| xPROXYx |
| quote: | Originally posted by zoric
Synd att man inte kan följa med på kryssen, Hade jättegärna viljat se A&N och Ferry Corsten.
Men nu är det så att jag inte är 20, utan 18 och att det är alldeles försent att boka biljett :< |
HAHAHAHAHHAHAA
sorry men skadeglädje is the :haha: |
|
|
| Braxen |
Det va väl nåra själar med för mkt fritid som skulle fixa förfest i terminalen ? ... d verkar lika överambitiöst som att dra med sig mixerbord, cd-spelare å 500watts högtalare å ha på förfesten i hytten lol :wtf: men men .. ;)
Vi tar me oss en klassisk 'Boomblaster' som kommer spela house i olika former :) det räcker gott och väl :disbelief |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Braxen
Det va väl nåra själar med för mkt fritid som skulle fixa förfest i terminalen ? ... d verkar lika överambitiöst som att dra med sig mixerbord, cd-spelare å 500watts högtalare å ha på förfesten i hytten lol :wtf: men men .. ;)
Vi tar me oss en klassisk 'Boomblaster' som kommer spela house i olika former :) det räcker gott och väl :disbelief |
Du har aldrig varit på någon mondaybarkryssning va?;)
Det som utan tvekan varit det roligaste enligt mig är festerna utanför hytterna där dom pumpar hög musik och alla står och röjjer:D
Brukar vara några stycken som drar dit cd/mixer:) |
|
|
| jofawe |
| jag drar i allafall med mig min supa.mine.nu boomblaster |
|
|
|
|