|
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Fan va grymt boys! Vi får ta och köra en TA-meetup...! |
Sen gäller det bara att komma ihåg den... hrm. :p |
|
|
| jofawe |
| vi kan göra som sist ;) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by jofawe
vi kan göra som sist ;) |
Hur gjorde ni sist? |
|
|
| FredAcler |
17 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
Kvicket
Cham
Funfrock
FredAcler |
|
|
| Flanker |
| Visserligen skriver jag nästan aldrig här, men jag läser några trådar emellanåt och har ju faktiskt registrerat medlemskap, så kanske kan jag också räkna mig till TA-skaran? |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Flanker
Visserligen skriver jag nästan aldrig här, men jag läser några trådar emellanåt och har ju faktiskt registrerat medlemskap, så kanske kan jag också räkna mig till TA-skaran? |
Det tycker jag att du kan göra. :)
Så skriv upp dig på den där listan du! Ere någon som börjar bitcha så får dom väl göra det? ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Pjox
Det tycker jag att du kan göra. :)
Så skriv upp dig på den där listan du! Ere någon som börjar bitcha så får dom väl göra det? ;) |
Klart han ska... Här på TA är vi bara en stor lycklig familj... typ :)
18 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
Kvicket
Cham
Funfrock
FredAcler
Flanker |
|
|
| [SWE]Helios |
:sadgreen:
*vill vara med* |
|
|
| Pjox |
19 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
Kvicket
Cham
Funfrock
FredAcler
Flanker
[SWE]Helios
Jag är lite road av att stå först på listan :p |
|
|
| CJ InterCity |
ho ho David, klart du ska med på listan! annars kommer inte jag med ;)
Såg Sasha i Rumänien för 1 vecka sen, men jag har en känsla av att detta kommer slå allt :D har jag rätt eller har jag rätt?? |
|
|
| Pjox |
Hur mycket pengar kan man räkna med att man kommer bränna?
Jag upptäckte nyligen att jag har inte så värst mycket pengar... :whip:
Jag kan ju inte påstå att jag planerat min ekonomi så värst bra denna vår :rolleyes: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Såg Sasha i Rumänien för 1 vecka sen |
JAG HATAR DIG! |
|
|
|
|