|
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| grejen var att när den bilden togs så var det av någon värdelös fotograf som gick förbi, ingen av oss var redo för vi höll på och ställa upp oss lite snyggt men det finns bättre bilder från trappan :) |
|
|
| staz |
ja missade fotograferingen av den enkla anledningen att jag precis vaknat och inte pallade ta mig upp ur sängen när det var dags :nervous:
får ta revansch nästa gång.. :P |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
grejen var att när den bilden togs så var det av någon värdelös fotograf som gick förbi, ingen av oss var redo för vi höll på och ställa upp oss lite snyggt men det finns bättre bilder från trappan :) |
Nja, marginellt bättre...
 |
|
|
| Pjox |
| Haha ja den där bilden va nog fan inte så mycket bättre den :D |
|
|
| CJ InterCity |
| vi får väl boka en skolfotograf till nästa kryss :toothless |
|
|
| Flanker |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
grejen var att när den bilden togs så var det av någon värdelös fotograf som gick förbi, ingen av oss var redo för vi höll på och ställa upp oss lite snyggt men det finns bättre bilder från trappan :) |
Fast det är ju ofta de lite mer spontana bilderna som blir bäst i stället för de där man står strikt uppställda... ;)
| quote: | Originally posted by Gate 42
Flanker tar flanken
Va fan håller Steve på med? |
Jo, man måste ju göra skäl för sitt nick!
För övrigt ser det ut som om Steve försöker sig på en variant av tango-movesen som snubben på förra kryssens TA-bild gjorde... :crazy: |
|
|
| Vizay |
| kalrt bilden blir kass när inte jag var med ;) (befinner mig från bilden sett 3 meter bakåt å 3 meter in åt vänster där jag sitter å skiter sönder en toalett :p |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by Vizay
(befinner mig från bilden sett 3 meter bakåt å 3 meter in åt vänster där jag sitter å skiter sönder en toalett :p |
LOL!
det gör genast bilden mycket mycket bättre :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Flanker
Fast det är ju ofta de lite mer spontana bilderna som blir bäst i stället för de där man står strikt uppställda... ;)
|
Själva idén är ändå att få med alla SWE-TAs som är med på en och samma fest på ett gruppfoto... vi har några iaf genom tiderna från div. fester :)
Sen att fotot blev kass är en annan femma... räcker inte med en bra kamera eller bra tillfälle... bra fotograf i allra högsta grad kan räcka långt ! |
|
|
| zoric |
Vad gör Steve på första fotot?
:happy2: |
|
|
| Flanker |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Själva idén är ändå att få med alla SWE-TAs som är med på en och samma fest på ett gruppfoto... vi har några iaf genom tiderna från div. fester :)
|
Jo, det förstår jag, och det är ju en väldigt kul grej att göra! Men vad jag menade var att just såna foton när det är meningen att man ska stå fint uppställda men bara gör det lite halvt om halvt kan vara riktigt bra på sina sätt eftersom folk ser mer naturliga ut. Som din dans-move eller vad du nu gör på första bilden... :happy2: |
|
|
| Snowave |
LoL! vilka ska med på mondaybars armada crew kryssning! Summer cruise dvs??????????
Har själv bokat mig in redan =)
Swe-TA Finns det forum enbart iskus om allt osv??? |
|
|
|
|