|
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag vet iofs inte om jag klassar in mig som duktig DJ men jag tänkte skicka in en demo men har slut på skivor OCH pengar för tillfället. Tror inte jag hinner få in någon innan dom spikar future lounge desvärre. |
Jag e lite försent ute också, + att jag aldrig har spelat på sån utrsutning som dom har på båten så ja skulle säkert ba skämma ut mig ändå ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Braxen
Jag e lite försent ute också, + att jag aldrig har spelat på sån utrsutning som dom har på båten så ja skulle säkert ba skämma ut mig ändå ;) |
av egen erfarenhet kan jag väl säga att det sistnämnda oftast inte blir något problem efter andra mixen. man vänjer sig skitfort :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Vizay
av egen erfarenhet kan jag väl säga att det sistnämnda oftast inte blir något problem efter andra mixen. man vänjer sig skitfort :) |
word...var skitskraj när jag stod bakom ett par 800or för första gången (aldrig spelat på cdj-1000 heller innan dess), men det flöt på som bara den efter andra övergången....inget att oroa sig över... |
|
|
| CJ InterCity |
Tänkte bara lägga till mitt namn i listan på folk som ska med. Blir första krysen för mig, YEAH BABY YEAH!! :) och såklart har jag lite n00b frågor:
När bör man befinna sig vid in-checkningen eller vad det nu är... passkontrollen? lägger båten till i finland eller åker den runt i 2 dygn ute på böljan blå? ifall den lägger till: var någonstans?
japp det var nog allt för den här gången! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Tänkte bara lägga till mitt namn i listan på folk som ska med. Blir första krysen för mig, YEAH BABY YEAH!! :) och såklart har jag lite n00b frågor:
När bör man befinna sig vid in-checkningen eller vad det nu är... passkontrollen? lägger båten till i finland eller åker den runt i 2 dygn ute på böljan blå? ifall den lägger till: var någonstans?
japp det var nog allt för den här gången! |
Du bör vara vid silja-terminalen runt 1 timme före avgång... alltså typ vid 19:00
Båten är ju till havs 23 timmar, den stannar till en snabbis vid Mariehamn på Åland och nån timme i Åbo i Finland.
Är det nåt så är de bara att ringa mig... du har mitt nummer ! |
|
|
| CJ InterCity |
tackar så hjärtligt stiv :)
vill ju passa på att lägga till Suomi i listan på länder man satt foten i :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Tänkte bara lägga till mitt namn i listan på folk som ska med. Blir första krysen för mig, YEAH BABY YEAH!! :) |
härligt :) du kommer inte ångra dig!
en SWETA-meetup är ett måste på kryssen! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
tackar så hjärtligt stiv :)
vill ju passa på att lägga till Suomi i listan på länder man satt foten i :p |
det ville jag också men det är tufft..
min brorsa gnäller fortfarande att jag har INTE varit i Finland för att jag har aldrig satt fot på landet. :D
men det är jobbigt för om man vill stiga av i Åbo får man gå genom passkontroll och återigen när man vill tillbaka ombord, skulle också vara rädd att båten drar igen utan mig ! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
det ville jag också men det är tufft..
min brorsa gnäller fortfarande att jag har INTE varit i Finland för att jag har aldrig satt fot på landet. :D
men det är jobbigt för om man vill stiga av i Åbo får man gå genom passkontroll och återigen när man vill tillbaka ombord, skulle också vara rädd att båten drar igen utan mig ! :D |
Det finns dom som har lyckats med det... fast dom var jävligt fulla också :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det finns dom som har lyckats med det... fast dom var jävligt fulla också :D |
hmmm....under en av kryssningarna så hann vi till och med gå vilse samt sätta oss och ta en bit mat när vi steg av. Jag tror att det kan ha varit 36-timmarskryssen dock, och då tror jag båten låg i hamn längre... |
|
|
| Braxen |
| Skulle pröjsa vår hytt idag, men icke sa nicke, alla atg maskiner va ur funktion, weei :mad: .. blir till å försöka igen imorn.. :crazy: |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Braxen
Skulle pröjsa vår hytt idag, men icke sa nicke, alla atg maskiner va ur funktion, weei :mad: .. blir till å försöka igen imorn.. :crazy: |
Samma här. Fick höra att det var något fel hos Silja. De kunde inte komma fram. Hoppas man kan köra imorrn också så de inte stryker bokningen. Har ju nämligen fått höra flera olika datum på när det ska vara betalt.
6:e sa killen jag bokade av, 7:e säger MB i sitt senate mail. Får se hur det går imorrn.. |
|
|
|
|