|
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
yehepp då va hytterna betalda och klara, gött det ska bli! :D |
hihi och idag har jag fått svar att det är okej att jag åker med. :eyespop: |
|
|
| CJ InterCity |
no offense gott folk men Armin, Tiesto, PVD och hela bunten kan slänga sig i väggen jämfört med THE MAN ferry! :whip: får se till att ha Ambulans redo med CPR kunniga (blondiner?) när vi kommer tillbaks i hamn :crazy: :crazy:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :eyespop: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
no offense gott folk men Armin, Tiesto, PVD och hela bunten kan slänga sig i väggen jämfört med THE MAN ferry! :whip: får se till att ha Ambulans redo med CPR kunniga (blondiner?) när vi kommer tillbaks i hamn :crazy: :crazy:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :eyespop: |
no offense men ferry kan gå och lägga sig när Agnelli & Nelson spelar skjortan av honom! ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Vizay
no offense men ferry kan gå och lägga sig när Agnelli & Nelson spelar skjortan av honom! ;) |
none taken... sist var grabbarna inte i toppform... men det var ju också 3 år sen :p |
|
|
| Braxen |
| Pfft, John Dahlbäck & Martin H :tongue3 |
|
|
| mr_fisken |
| ni är alla ute och cyklar DJ SCOT PROJECT som gäller |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Braxen
Pfft, John Dahlbäck & Martin H :tongue3 |
+1
Martin H - Liftin' = ch00n :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Clearthought |
Hur ser det ut på biljettfronten till Spring Cruise 06? Nån som vet?
mvh
/Joseph |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Clearthought
Hur ser det ut på biljettfronten till Spring Cruise 06? Nån som vet?
mvh
/Joseph |
Du är nog ett par veckor för sent ute...de sista obetalda biljetterna släpptes för två veckor sedan. Kolla på TC eller Monday Bars forum om du kan köpa en i andra hand... |
|
|
| CJ InterCity |
Någon som vet hur man tar sig från Stockholm C till Färjeterminalen? Visserligen påstår sig en av hyttkamraterna kunna allt om Stockholm, men det litar jag på när jag ser det :p
Ankommer 17:35 till Sthlm C förresten, hoppas det är lagom tid? :) |
|
|
| Laszlo |
| Värtahamnen är det som gäller, iaf om du kör...jag har bara åkt tunnelbana i Sthlm en gång i mitt liv och då var vi alla tämligen tankade (videobevis finns här och där på nätet :)). Därmed vet jag inte om det är värtahamnen du ska leta efter om du åker tunnelbana, men fråga bara i luckan eller vem helst på stationen och säg att du vill till siljaterminalen...Tunnelbanan ligger på 5-10 minuters promenadavstånd därifrån.... |
|
|
| Vizay |
siljaterminalen kan man ta sig till med lokaltrafik genom att åka till gärdet eller ropsten. Jag personligen skulle ta hållplats gärdet och gå därifrån, tar inte lång tid.
KARTA
Där ser du både gärdet och ropsten utmarkerade som tunnelbanor :) |
|
|
|
|