return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 16)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
FUTURE LOUNGE LINANS TIDER ÄR UTE !!!


FUTURE LOUNGE
Sailor's Pub, däck 7
22.00-23.00 Danne B
23.00-00.00 Kristian Littke

06.00-07.00 Jaydee
07.00-08.00 Tatsumi Suzuki
08.00-09.00 DJ Ankan
09.00-10.00 Zendorion
Braxen
Tycker det har vart lite halvskabbig info om futureloungen i år, vad kör dom för stil osv .. :o
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Braxen
Tycker det har vart lite halvskabbig info om futureloungen i år, vad kör dom för stil osv .. :o


Ja det har vart bättre tidigare gånger...
Men det lär nog visa sig på de lapper med lineup på båten som sitter uppsatta överallt
jofawe
Fy fan vad jag är laddad nu.. det är fan skadat!!
Gate 42
Dar Ferry Corsten @ Mayday 2006 för att se vad man kan förvänta sig av natten... Har inte varit så inne i trance på sistone, men lirar han sånt här elektroinfluerat idag så blir jag mucho glader :D
Vizay
yehepp dags å bege sig dårå, ses på båten :D
Christian Ö.
Vill också med på kryssen!:whip:
Kan bara säga, ta det lugnt.. kommer nog gunga en del för er i natt eftersom det blåser ganska krafigt just nu:p
jaja jag får väl i alla fall vinka av er eftersom jag nästan ser värtahamnen från mitt fönster:D
zoric
Jag önskar verkligen att jag hade åkt med på detta :<
ColinZeal
AAAAAHHH!!! Precis hemkommen från båten och måste säga att jag LÄNGTAR till Augusti! Fy satan vad GRYMT detta var!!! (första för mig)

Gick in i hytten tvärs över korridoren och snackade med lite skönt Värnamofolk. På söndagen gick jag in igen och tyckte jag kände igen en jävel därinne. "fan ÄR det där? Känner igen han som fan!"

Visar sig att det är killen som filmat och klippt ihop "Cosmic Gate Trance Energy 2003". ing Steve! Sanslöst nog så råkade jag tydligen hamna i hytten mitt emot Steves.

Hade också en trevlig konversation med Pjox tror jag hon kallade sig för?
:)

Nä, dags att sova sig nykter till jobbet imorgon! Tack alla för en jävla grym kryssning! Stämningen var helt jävla otrolig!

//Niko
Pjox
quote:
Originally posted by ColinZeal
Hade också en trevlig konversation med Pjox tror jag hon kallade sig för?
:)

Nä, dags att sova sig nykter till jobbet imorgon! Tack alla för en jävla grym kryssning! Stämningen var helt jävla otrolig!

//Niko


Japp det är Pjox hon kallar sig för :)


Jag förstår värkligen varför hytterna går fort som fan till MB kryssningarna!
Jag orkar inte utväkla mina tankar så mycket mer än att det var jävligt skoj även fast jag mådde minst sagt inte bra :)

Braxen
Dahlbäck och Martin H va grymma, panoramagolvet lekte med det andra, va det nu hette, va fan f ö r mkt folk där ;)

Glömde swetaträffen :wtf: ..
Vizay
haha hur full va du nu när du kom hem efter dom två snabba? :p

på det hela taget en bra kryss, synd på foten som gjorde att jag inte pallade å dansa så mycket men musiken va tokgrym så jag fick njuta iaf :)

synd bara att jag missade gruppfotot efter lite olyckliga omständigheter (fick ont i magen å va tvungen å rusa på toa).
Blev lite irriterad i sekvensen efter men jag hoppas ingen tog illa upp av de som va runt om, va trött å seg å hade ont i hela kroppen så de va inget personligt :)

ser fram emot summercruise iaf, har förbokat två hytter så man e redo att åka! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
Privacy Statement