|
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Klart man kan boka... bara att ringa men häng på telefonen kl.8 måndag morgon. |
okok =)
Måste man ha namn och personnumer på alla som ska bo i hytten redan nu? Vore ju dumt om man blir tvungen att byta sen osv, hur funkar det? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kaveh
okok =)
Måste man ha namn och personnumer på alla som ska bo i hytten redan nu? Vore ju dumt om man blir tvungen att byta sen osv, hur funkar det? |
Du kan boka en hytt i ditt namn med personnummer och fylla på i efterhand men det är viktigt att du innan avresedatum anmält allas namn och personnummer :)
Det går att byta medresenärer in i det sista.
Ett råd till er som bokar åt polare, ta betalt fort som satan.
Har sett så många gånger när bokare haft polare som hoppat av dagarna innan och så står bokaren där och har lagt ut X antal hundralappar och ibland tusenlappar och har problem att hitta ersättare. |
|
|
| Gate 42 |
Fullständiga linan överraskar. Scot är ju het, tillsammans med Martin H & Miss Dilema kan ju detta bli en riktigt fet kryssning.
Sign me up Silja! :D |
|
|
| Braxen |
| hm .. vart bortrest 1 vecka, är det försent att skicka in till 'future lounge' ? :nervous: |
|
|
| Vizay |
| nån som vill hjälpa till att fylla upp en sista hyttplats så det är fixat från första bokning? Vi är tre personer (jag + pjox + en polare) som behöver en fjärde till en hytt :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Dom ringde från Silja igår morse... en hytt bokad :D |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Dom ringde från Silja igår morse... en hytt bokad :D |
Samma här. Jävligt smidigt system måste jag säga.. :D |
|
|
| euphoria_ibiza |
blir mye ferry denne mnd :D
det er endelig bekrefta at ferry corsten spiller den 16 mai i oslo
@ sentrum scene... |
|
|
| jofawe |
är det nån som vet om det blir festival eller symphony?
i nyhetsbrevet var det ju lite ... ja.. otydligt. |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by jofawe
är det nån som vet om det blir festival eller symphony?
i nyhetsbrevet var det ju lite ... ja.. otydligt. |
kryssningen går till Åbo va? För i sånnafall blir det nog minstingen Festival.
Till Åbo så kör silja med "Festival" och "Europa" båtarna, till Helsingfors med "Symphony" och "Serenade". |
|
|
| Braxen |
| Naknemo ! ... silja har fan inte ringt mig ju grr |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
är det nån som vet om det blir festival eller symphony?
i nyhetsbrevet var det ju lite ... ja.. otydligt. |
Om du kollar linupen så står det att Dancing Palace och Panorama golvet finns med... alltså Festival ! |
|
|
|
|