return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 19)
View this Thread in Original format
reveal
Jag håller med Laszlo och Aendy, det börjar så smått bli sämre stämning på dessa tillställningar. Den är fortfarande mycket bättre än på "vanliga" fester, men tendensen är tyvärr att det blir sämre. Hoppas det vänder :)



quote:
Originally posted by jofawe
enda dåliga var att min okunskap om min kamera gjorde att jag lyckades fota en hel del kort i 640x480 :|


Du hann få din nya eller?
SteveTranz4ever
Grym kryss indeed !

Dag 2 ägde totalt...

5 bildserier finns nu uppe på Liquidsunset.org

Kul att träffa så många TAs också... både gamla och nya !

Kram på er alla
jofawe
quote:
Originally posted by reveal
Du hann få din nya eller?


Yes.. men jag han inte köra in mig på den helt.. fanns en knapp som jag råkade komma åt ett antal gånger, men det löser sig i photoshop.
Har suttit sen 20 ikväll och redigerat kort nu, lagt en ram och min egna logga.. slänger nog upp dem på liquid om de vill ha dem imorgon..


Stefan, det är alltid kul å träffa dig ;)
Alm_rs
quote:
Originally posted by ColinZeal

...Förresten, nån som vet vad mixen hette som Ferry spelade av "Texas - Summer Son"?


Kan det vara Aurora - Summer Son? Tycker dock den känns aningen långsammare än den Ferry lirade men kan mycket väl ha fel.




Har lagt upp mina bilder här: http://www.almers.nu/bilder.php
ColinZeal
Aurora - Summer Son it was. Thanks! Nu ska jobbet gunga!
;)
FredAcler
Kryssen var ju galet bra som vanligt. För min egen del så
tyckte jag dag 1 var bäst. Gillade A&N set riktigt mycket
och Ferry levererade som vanligt. Kanske inte så bra som på
Mondo, men men :)
Som vanligt så glömde man ju givetvis fotograferingen dag2 :(
Flanker
Här är den "spontana" TA-bilden som togs vid relingen. En ännu bättre trapp-bild kommer nog snart. Själv står jag längst till vänster i bilden.
Laszlo
Då ska vi se

Flanker, Steve, CJ Intercity, Kaveh, Aendy, Reveal, Staz, ??, ??, ??

Surt att jag missade fotot....får ta ett nytt nere i Malmö nästa onsdag...
mr_fisken
Tror det är Flanker, Steve, CJ Intercity, Kaveh, Aendy, Reveal, Keddo, Cham , Fisken, Pjox
jofawe
syyynd att man missade det där..

Gate 42
Flanker tar flanken ;)

Va fan håller Steve på med? :crazy:
Pjox
quote:
Originally posted by Gate 42
Flanker tar flanken ;)

Va fan håller Steve på med? :crazy:


hahaha det kan man värkligen fråga sig!

Det synns ju nästan att jag älskar att vara med på bilder :rolleyes: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 
Privacy Statement