return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Laszlo
nu har jag samlat ihop gänget...vi blir åtta tappra själar som drar iväg på detta äventyr...inte varit på någon kryssning sedan vårkryssningen förra året, vilket är på tok för länge sedan....hoppas bara vi får tag på biljetter. Ska sitta som klistrad på luren på måndag morgon. Håll tummarna. Puss på er
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Om du kollar linupen så står det att Dancing Palace och Panorama golvet finns med... alltså Festival !


jo jag vet, men det står även att de har en större båt..

quote:
Denna gång har vi dessutom lyckats boka partyskutan Silja Festival
en helg, vilket gör att betydligt fler kommer att ha möjlighet att åka med. Vi har
redan fått intresseanmälningar på långt fler hytter än vad som finns på båten,


Jag förstår inte.. det kan väl inte åka med fler trots att det är samma båt, eller har båten på något mysiskt sätt fått 1200 till hytter.. eller nått.
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
Jag förstår inte.. det kan väl inte åka med fler trots att det är samma båt, eller har båten på något mysiskt sätt fått 1200 till hytter.. eller nått.


Snibbe - vad de menar är inte att båten blivit större, utan att fler har möjlighet att åka med tack vare att kryssningen äger rum på en helg, och inte tors-fre som tidigare. :)
Braxen
Hytt bokad ;) .. blir min första kryss :eek:
Laszlo
...tokglömde att ringa imorse vid åtta...satt med deadline sedan 21 igår kväll, tur att jag kollade mailen när jag kom hem annars hade jag fan missat denna chansen också....nu fick vi tyvärr pynta ut 900 spänn per biljett...men det får fan gå...nu ska jag fan sova..
Vizay
fan alla 4-manna hytter va slut så jag fick 2 stycken 2-manna brevid varandra, samma pris som A-hytter dock :P

Men åter igen är det någon som vill haka på en sistaplats i hytt, har ju en plats ledig för den som vill in! :)
Braxen
^^ Tror vi fick likadant :eek: :cool:
FredAcler
Jaha nu är det bara den långa väntan tills båten lägger ut. :(;)

Det finns ju många duktiga dj's här på forumet, hur många har skickat in en cd för Future Lounge?
Funfrock
ser ut som även jag dyker upp på denna kryss
var ett tag sen så ska bli kul :)
SteveTranz4ever
Inside info: Silja tar fram sina sista hytter, sånna som är anpassade för rörelsehindrade, dom behöver alltså fler platser... Lördag i kombination med en jävla bra lina och trycket är enormt uppenbarligen !
35 platser kvar totalt !!!!!
Fast några hytter lär bli fria efter sista inbetalningsdatumet...

Vizay
quote:
Originally posted by FredAcler
Jaha nu är det bara den långa väntan tills båten lägger ut. :(;)

Det finns ju många duktiga dj's här på forumet, hur många har skickat in en cd för Future Lounge?


jag vet iofs inte om jag klassar in mig som duktig DJ men jag tänkte skicka in en demo men har slut på skivor OCH pengar för tillfället. Tror inte jag hinner få in någon innan dom spikar future lounge desvärre.
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Inside info: Silja tar fram sina sista hytter, sånna som är anpassade för rörelsehindrade, dom behöver alltså fler platser... Lördag i kombination med en jävla bra lina och trycket är enormt uppenbarligen !
35 platser kvar totalt !!!!!
Fast några hytter lär bli fria efter sista inbetalningsdatumet...


Vet du när "restbiljetterna" kommer att släppas? Jag o Aendy behöver nog en hytt...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement