|
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
Synd att miss dilemma och scot project kör samtidigt.
Blir ett stort dilemma att välja vart jag ska hålla hus. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Gjorde en liten bild så folket hittar till SWE-TA meet up :gsmile:
Styrbord (höger era landkrabbor) sida vid spelautomaterna, bakom dansgolvets övre däck, nära baren. 14:00 som ni ser att det står på bilden.

Sen går vi ut på däck och tar ett gemensamt kort likt kortet nedan !
20 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
Kvicket
Cham
Funfrock
FredAcler
Flanker
[SWE]Helios
keddo
Hitta terminalen från T-Banan !

Monday Bar Summer Cruise 2005

Marey . Keddo . Staz
Jofawe . A.C. . JayBee . Steve
mr fisken . Kvicket . doter
Lasseman... fick ditt mail, har fixat ombokningen ! |
|
|
| jofawe |
steviehoo.. jag har mailat ;)
enda kruxet är att jag förmodligen inte kommer ha ett minne då det var restat hos försäljaren som tagit över en månad på sig att skicka min nya kamera .. blir man lack eller?! |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by staz
keddo ska me oxå |
Det blir en hel del SWE-TAs :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Blir vi fler än sist så får vi gå upp i den trappan man ser på bilden så får vi horisonten i bakgrunden istället där vid räcket i fram... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Blir vi fler än sist så får vi gå upp i den trappan man ser på bilden så får vi horisonten i bakgrunden istället där vid räcket i fram... |
kan bli rätt kallt... tror jag! |
|
|
| Braxen |
| Vad håller snubben till höger i bild på med, ser ut som han övar tangosteg med sig själv ... :P |
|
|
| jofawe |
| quote: |
Efter att ha snackat med Johnny så har vi beslutat att inte ha några
presspass alls förutom till Tony som fotar för oss. Anledningen är
att det kommer att vara så extremt mycket folk och det är så många
som frågar. Vi måste se till att det inte är folk bakom dj-båsen.
Hoppas du förstår. Vi ses på båten.
|
*snyft* |
|
|
| Aendy |
| Extremt mycket folk... Mer än vanligt då eller, pallar inte stångas om mitt dansutrymme! |
|
|
| xPROXYx |
| quote: | Originally posted by Vizay
. dom som har biljett vet nog redan vad som väntar eller kan tänka sig ;) |
Ja vi vet ju vad du har att vänta dig...hoppandes på kryckor och nerknarkad på morfin:P
STEVE-Ja tycker inte om bilden från 2005 för att jka va me där o ni(steve) påroppade i mig massa skumpa men ja va inte me på bilden nej! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
Ja vi vet ju vad du har att vänta dig...hoppandes på kryckor och nerknarkad på morfin:P
|
fan du hann tom. gå ut med det före mig, nyheterna passerar mig i expressfart :p
för de som inte fattar så har jag troligtvis brutit foten och får knalla runt hela kryssen med gips, de e fan tur att de finns hissar iaf :D
[edit]
va ingen fraktur som tur var men kryckor å stödskena kommer finnas med iaf :p
som sagt, skönt med hiss :D |
|
|
|
|