|
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| MondayBar |
Tisdag 7 mars:
Problem med betalning via ATG-ombud
SIlja Line har under de två sista dagarna haft problem med tekniken för betalning via ATG-ombud i vissa delar i landet. Om det drabbat dig, kontakta Silja Line på 08-22 21 40.
Mvh,
Staffan, Monday Bar |
|
|
| Braxen |
| oh well, gick inte idag heller, inte ens me visakort :sadgreen: .. men vi fick 'förlängt' så vi får pröjsa imorn iställe, om d går .... |
|
|
| Laszlo |
| japps, ringde också silja och fick mitt förlängt till den 9:e... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Varför betalar ni inte online ? Det gjorde jag... smidigt som fan ! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Varför betalar ni inte online ? Det gjorde jag... smidigt som fan ! |
På siljas hemsida? skickas biljetterna hem till en då eller? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
På siljas hemsida? skickas biljetterna hem till en då eller? |
Jag fick hem en faktura ungefär som man får med de vanliga vardagsräkningarna... med postgiro nummer & OCR nummer... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag fick hem en faktura ungefär som man får med de vanliga vardagsräkningarna... med postgiro nummer & OCR nummer... |
ofan...cool. De frågade iofs mig samma sak när jag ringde och beställde men jag tyckte det var smidigt nog att hämta ut de på ATG som alltid innan...tji fick jag...å andra sidan är det polarnas biljetter så om jag inte har de i hand är det de som får lida.... :p |
|
|
| Aendy |
| Fixade min biljett idag, fanns kvar en B-hytt och en C-hytt när jag ringde. Fattar inte hur det kan komma sig men jag känner mig oerhört nöjd! |
|
|
| Kaveh |
grattis till dig!
men fan va sjukt och dålig stil av silja/mbar eller vilka som nu står bakom. fel information hela tiden angående resthytterna :/ hoppas att man får tag på någon hytt. |
|
|
| Vizay |
| yehepp då va hytterna betalda och klara, gött det ska bli! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kaveh
grattis till dig!
men fan va sjukt och dålig stil av silja/mbar eller vilka som nu står bakom. fel information hela tiden angående resthytterna :/ hoppas att man får tag på någon hytt. |
Obetalda hytter släpps på torsdag den 9e klockan 08:00
Häng på luren !
Silja bokning: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Obetalda hytter släpps på torsdag den 9e klockan 08:00
Häng på luren !
Silja bokning: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR |
tack, provade nyss också för säkerhets skull. styrde två hytter, så det blir att åka av! =) gäller bara att fixa åldersdispens, fyller 5 dagar för sent hehe. |
|
|
|
|