return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 8)
View this Thread in Original format
MondayBar
Tisdag 7 mars:
Problem med betalning via ATG-ombud

SIlja Line har under de två sista dagarna haft problem med tekniken för betalning via ATG-ombud i vissa delar i landet. Om det drabbat dig, kontakta Silja Line på 08-22 21 40.

Mvh,
Staffan, Monday Bar
Braxen
oh well, gick inte idag heller, inte ens me visakort :sadgreen: .. men vi fick 'förlängt' så vi får pröjsa imorn iställe, om d går ....
Laszlo
japps, ringde också silja och fick mitt förlängt till den 9:e...
SteveTranz4ever
Varför betalar ni inte online ? Det gjorde jag... smidigt som fan !
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Varför betalar ni inte online ? Det gjorde jag... smidigt som fan !

På siljas hemsida? skickas biljetterna hem till en då eller?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
På siljas hemsida? skickas biljetterna hem till en då eller?

Jag fick hem en faktura ungefär som man får med de vanliga vardagsräkningarna... med postgiro nummer & OCR nummer...
Laszlo
quote:
Jag fick hem en faktura ungefär som man får med de vanliga vardagsräkningarna... med postgiro nummer & OCR nummer...

ofan...cool. De frågade iofs mig samma sak när jag ringde och beställde men jag tyckte det var smidigt nog att hämta ut de på ATG som alltid innan...tji fick jag...å andra sidan är det polarnas biljetter så om jag inte har de i hand är det de som får lida.... :p
Aendy
Fixade min biljett idag, fanns kvar en B-hytt och en C-hytt när jag ringde. Fattar inte hur det kan komma sig men jag känner mig oerhört nöjd!
Kaveh
grattis till dig!

men fan va sjukt och dålig stil av silja/mbar eller vilka som nu står bakom. fel information hela tiden angående resthytterna :/ hoppas att man får tag på någon hytt.
Vizay
yehepp då va hytterna betalda och klara, gött det ska bli! :D

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Kaveh
grattis till dig!

men fan va sjukt och dålig stil av silja/mbar eller vilka som nu står bakom. fel information hela tiden angående resthytterna :/ hoppas att man får tag på någon hytt.

Obetalda hytter släpps på torsdag den 9e klockan 08:00

Häng på luren !

Silja bokning: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR
Kaveh
quote:
Obetalda hytter släpps på torsdag den 9e klockan 08:00

Häng på luren !

Silja bokning: 08-22 21 40
Bokningskod: MBAR

tack, provade nyss också för säkerhets skull. styrde två hytter, så det blir att åka av! =) gäller bara att fixa åldersdispens, fyller 5 dagar för sent hehe.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement