|
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by Braxen
panoramagolvet lekte med det andra |
sammanfattar kryssen för mig =) dahlbäck och sisters sthlm dag två var grymt, missade tyvärr mesta av martin h - till förmån för ferry ;] |
|
|
| Cham |
| kryssen var som vanligt riktigt nice! Scott var helt mad - vilket röj det blev! Kul att träffa lite SweTA på gruppkortet också! Dock blev det ju mycket färre än planerat ;) |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Kaveh
sammanfattar kryssen för mig =) dahlbäck och sisters sthlm dag två var grymt, missade tyvärr mesta av martin h - till förmån för ferry ;] |
ok. hahaha. jag fick fel på höftet så jag missade ferr=(
men såg sister sthlm och scot project och dj fredde innan. =) |
|
|
| Snowave |
Btw har någon playlisten på alla som lirade där. vill ha den =)
Var grymt bra trax! både kvällen och dagen därpå.
dvs rubb och stubb. =) |
|
|
| Funfrock |
Glömde helt bort gruppkortet tyvärr :whip:
Annars var det en fin kryss, lite väl mycket sprit första dagen kanske.
Var inget kul att gå till jobbet imorse heller, kom hem med nattbussen kl 06:20 :( |
|
|
| Flanker |
Hoppas någon lägger upp TA-kortet snart. Det togs ju ett snabb-foto när vi stod vid relingen med min digitalkamera också, tyvärr har jag ingen bra hosting-site att lägga upp det på ännu, men jag ska försöka ordna det. Någon som har ett bra tips på en sådan sida förresten?
För övrigt tycker jag det var en super-härlig kryss, det var ju första för min del men definitivt inte den sista! Och jag får väl försöka bli lite mer aktiv här på TA också kanske... |
|
|
| Kvicket |
Galen kryss, galen scot! Fyfan vad bra han var.
Var uppe på panorama hela 1 gång och sen blev jag för full för att orka ta mig upp dit igen :)
Aldrig dansat så mkt som till scot, fan vad kul det var :D
Steve blåste mig totalt när det gällde kortet, jag föreslog i trapphuset typ kvart i två att vi skulle ändra till tre så man kunde samla ihop folk... Då nickade han glatt o sa ja :P |
|
|
| Laszlo |
Svinrolig resa - inte på grund av musiken och stämningen men tack vare andra trevliga händelser och annat oväntat möte :) Jag höll mig större delen av kryssen till panorama. Fetast var utan tvekan när någon av funktionärerna drog ut någon sladd då Dahlbäck spelade så det blev knäpptyst i högtalarna i ett par minuter. Istället för att börja bua och kasta ruttna tomater började alla sjunga på "Pass this on", vilket bokstavligt talat fick håret på min kropp att resa på sig. Enbart det korta momentet i sig var värt pengarna. Sinnessjukt :)
En allmän uppfattning som folk tyckes ha från kryssningen var dock att det börjar hänga med allt för många nybörjare på dessa tillställningar. "Jävla fjantar" var det väldigt fager tjej vid namn Elin som kallade de, vilket jag tyckte vad klockrent :)
Såhär går det förresten när man blastar Scooter på kryssningen:


Det blev tyst, sen sprang jag :)
Tyvärr missade jag gruppfotot....stötte på Reveal och Aendy strax efter två då de varit ute på däck, men där var tydligen inte så många andra... |
|
|
| Vizay |
| hahaha lasse den där högtalaren hade dom tokproblem med sen, jag tror du hade sönder något för den lät inte frisk när jag gick förbi den när de va typ 30 min innan avstigning :p (va bara några hytter bort fårn mig) :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Laszlo
En allmän uppfattning som folk tyckes ha från kryssningen var dock att det börjar hänga med allt för många nybörjare på dessa tillställningar. "Jävla fjantar" var det väldigt fager tjej vid namn Elin som kallade de, vilket jag tyckte vad klockrent :)
|
Jag är på din sida Laszlo. Jag får känslan att det mindre och mindre handlar om musiken utan att andra intresseområden har högre prioritet. Alfahanesyndromet har dykt upp rätt mycket, jag som har en yvig dansstil har alltid sett till att skaffa mig utrymme utan störa mina meddansare. Aldrig har jag fått så mycket "stryk" som denna kryssningen ute på min avsides plats av dansgolvet. Folk går medvetet in i en, stampar en på foten och till och med kör fotbollsfulingar som att trampa på hälsenan. Inte för att få plats utan bara i förbifarten, har aldirg hänt för. Tror mig inte ha sett slagsmål på dessa kryssningar förr, i helgen såg jag vakterna ingripa en handfull gånger. Takplattor m.m. som var vandaliserade i korridorerna. Inget av detta tycker jag ingår i den danskultur som jag anser mig tillhöra. För varje kryssning som gått har jag mer och mer känt att det börjar närma sig den sista, det kan vara så att detta var den sista faktiskt.
BTW, för vilken gång i ordningen vet jag inte med som vanligt, dag två knäcker med en betydligt trevligare atmosfär på golven. |
|
|
| Kaveh |
| quote: | | Originally posted by Aendy BTW, för vilken gång i ordningen vet jag inte med som vanligt, dag två knäcker med en betydligt trevligare atmosfär på golven. |
folk e nyktrare då :D
lazslo: schyssta bilder! |
|
|
|
|