|
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
fan du hann tom. gå ut med det före mig, nyheterna passerar mig i expressfart :p
för de som inte fattar så har jag troligtvis brutit foten och får knalla runt hela kryssen med gips, de e fan tur att de finns hissar iaf :D
[edit]
va ingen fraktur som tur var men kryckor å stödskena kommer finnas med iaf :p
som sagt, skönt med hiss :D |
Aj då... Lagom till kryssningen och allt. Kan inte vart lägligare. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Pjox
Aj då... Lagom till kryssningen och allt. Kan inte vart lägligare. |
eller hur :p
men jag gör framsteg med foten iaf, kan ta mig runt hemma utan kryckor nu. får nog räkna med att glida runt med kryckor på båten dock för att inte göra det för jobbigt. |
|
|
| Vizay |
21 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
Kvicket
Cham
Funfrock
FredAcler
Flanker
[SWE]Helios
keddo
mojjmojj
|
|
|
|
|