|
Monday Bar Spring Cruise 2006 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Du har aldrig varit på någon mondaybarkryssning va?;)
Det som utan tvekan varit det roligaste enligt mig är festerna utanför hytterna där dom pumpar hög musik och alla står och röjjer:D
Brukar vara några stycken som drar dit cd/mixer:) |
Nej ja har inte varit på nån kryss förut ;) vill man kånka utrustning på 50kg så får man väl göra det, tycker bara d e rätt bisart, vi hade inte tänkt spendera så jättemkt tid i hytten med tanke på att d faktiskt e nåra som spelar på golven :cool: .. känns som vi kan röjja lika bra me en boomblaster ;) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Braxen
Nej ja har inte varit på nån kryss förut ;) vill man kånka utrustning på 50kg så får man väl göra det, tycker bara d e rätt bisart, vi hade inte tänkt spendera så jättemkt tid i hytten med tanke på att d faktiskt e nåra som spelar på golven :cool: .. känns som vi kan röjja lika bra me en boomblaster ;) |
Ja så klart man kan men det och som du säger så finns det ju folk som lirar på golven men det är en skön kontrast ifall man tycker det är segt någonstans så går man ner till hytten.. ett litet klipp på hur det kan se ut http://www.tranceclubber.com/images...05/Förfest5.AVI
:D |
|
|
| Braxen |
| Kul ska det bli iaf ! vi e 7st som kommer från hollywood :D vill ni droppa förbi hytten, ta en cocktail å lyssna på finfin hus e d ba studsa förbi vår hytt, vet iofs inte vart den ligger men d kan ja återkomma med ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Roll Call
13 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
ENDAST 14 DAGAR KVAR !!! |
+1 ;) |
|
|
| jofawe |
| och jag ger mig fan på att jag inte ska få min kamera tills dess ... jävla hor-canon! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Roll Call
13 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
ENDAST 14 DAGAR KVAR !!! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Roll Call
14 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
|
Jag får det till 13? |
|
|
| xPROXYx |
det måste va nå fel me mig, ja e inte alls pirrir o längtar inte alls!!!
men det lär väl komma senare...ja vet hur kul ja kommer ja d o så men vafan orka jaga upp sig 14 dagar innan när man kan fakka uur en dag innan!!!
vårt gäng är iaf 28st(som vi har hytter med)sen massa vi känner.....o fotas alla sweta's på denna kryss ska ja fan va me!!! så d så!!!
puss på er alla :rolleyes: |
|
|
| Kvicket |
15 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
Kvicket
Cham |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by jofawe
och jag ger mig fan på att jag inte ska få min kamera tills dess ... jävla hor-canon! |
Får du den inte kan du avbeställa den och gå till en affär där du bor för att köpa en bra kamera även om priset må vara högre :< |
|
|
| Funfrock |
16 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
Kvicket
Cham
Funfrock |
|
|
| Laszlo |
| Fan va grymt boys! Vi får ta och köra en TA-meetup...! |
|
|
|
|