|
ספורט!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
בוא נדבר על ספורט !
אחרי יום חמישי שהיה יום הצלחה לספורט בישראל בא יום שישי השחור שבה הנבחרת כדורסל של התיכון שלי הפסידה לליאו בק,הרוסי הזה עשה להם יותר מחצי מהנקודות שלהם 43 נקודות!
אז בא 3 ורבע במגרש בהרצליה מכבי הרצליה נגד אחי נצרת אחרי שלפני שבועיים קרקסנו אותם בערב 3-0 חטפנו 3-1 מגעיל,מבזה,מלוכלך משחק רע אחרי הגול השלישי פשוט קמתי והלכתי לקניון...בושה
טוב זה הסיפור :D
מה נראה לכם עם הפועל ת"א עוברים את מילאן? :p |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בוא נדבר על ספורט !
אחרי יום חמישי שהיה יום הצלחה לספורט בישראל בא יום שישי השחור שבה הנבחרת כדורסל של התיכון שלי הפסידה לליאו בק,הרוסי הזה עשה להם יותר מחצי מהנקודות שלהם 43 נקודות!
אז בא 3 ורבע במגרש בהרצליה מכבי הרצליה נגד אחי נצרת אחרי שלפני שבועיים קרקסנו אותם בערב 3-0 חטפנו 3-1 מגעיל,מבזה,מלוכלך משחק רע אחרי הגול השלישי פשוט קמתי והלכתי לקניון...בושה
טוב זה הסיפור :D
מה נראה לכם עם הפועל ת"א עוברים את מילאן? :p |
מי זה הרוסי? ירמישין?
ובקשר למילאן הפועל...הלוואי שמילאן! אני אוהד מילאן ברגיל כאילו ואוהד את מכבי ת"א (כן כן עונה של אכזבות, לא נורא יש גם כאלה) אז קבלו פרופורציה למידת האהדה שלי להפועל ת"א :) |
|
|
| yahel222 |
בתור אוהד מכבי ת"א שרוווף בעל מנוי לשער 11 הולך כמעט לכל המשחקים בית וחוץ
אם הפועל עוברים את מילאן אני מתאבד נשבע לכםםםםםם
וכל מי שפה משחק אותה פתאום אוהד שלהם ואומר שהם הקבוצה של המדינה
שישכח מזה כי הם לא חושבים ככה
למי שלא יודע במשחק של הנבחרת נגד אוסטריה לפני כמה חודשים אני מכיר כמה אוהדים של הפועל שישבו ביציע של האוסטרים והיו בעדם
כי הם שונאים !!!!! את הנבחרת
הם שונאים את מכבי שונאים את כולם והם בכלל לא רוצים שאחרים יבואו פתאום לעודד אותם !!!!!!
ובכלל אם היינו מדינה מתוקנת נורמלית אז המצב היה שונה אבל אצלנו אין תחרות במדינה וזה חראאאאא
תראו את יוון למשל מדינה קטנה....פנתנאייקוס ואולימפיאקוס איזה יריבות יש שם !!!!! וטורקיה ככה וכל אירופה והעולם ככה
רק אצלנו קבוצה אחת מנצחת פתאום כל המדינה איתה איזה שטויות
אולי אם היתה יריבות אז יותר קבוצות היו מגיעות לשלבים כאלה
אם בכדורסל לא כולם היו אוהדים את מכבי ת"א (אני לא בכדורסל אני אוהד מכבי ר"ג...) אז אולי עוד קבוצות היו מגיעות לשלבים גבוהים
אבל מדינה חרא ספורט חרא
בקיצור....פורצה מילאן |
|
|
| Hell_Copter |
איזה באסה!!!
כל כך רציתי שהיובל יעלו!!!
אבל הולדי הזה כזה תותח...
ראיתי רבע שלישי וקצת מרביעי ואז נרדמתי והוא פשוט זיין אותם
למרות ששירן ראובן היה תותח
בקשר להרצליה כדורגל...
מוש אתה יודע שאני רציתי שתפסידו אבל בראסמי פשוט הגיע לנצרת
הם שיחקו כדורגל יפה רוב המשחק... לפחות במחצית השניה עם הנעת כדורגל שחבל על הזמן
ואני חושב הגיע להם לנצח
ובני יהודה מקום 2!!!!!!!!!!!
אז מה אם הם ניצחו את רעננה... אני נאמן לקבוצה שלי... אבל אני לא רוצה שרעננה תרד ליגה
שתשחק שנה הבאה נגד ביתר ... שאני יוכל לראות את המשחק פה :)
עכשיו בקשר להפועל מילאן
אני רוצה שהפועל יעברו אותם ולא בגלל שאני פלצן ואומר וואי הם הגיעו לפה הם הקבוצה של המדינה
כל קבוצה שיש לישראל באירופה אני רוצה שתנצח
אפילו אם זה ביתר או מכבי או טייבה
זה כבוד לארץ שלנו ואל תשכחו שככל שהפועל עולה בדירוג הפרטי שלה ככה ישראל עולה בדירוג באירופה
ושנה הבאה מחזיקת הגביע לא צריכה את הסיבובים המוקדמים והיא ישר מתחילה מהסיבוב הראשון של גביע אופא |
|
|
| MoSH_MaN |
לא אמרתי ששיחקנו טוב
שיחקנו ביזיון
בהחלט השחקים החסרים היו גורם מרכזי למשחק לא מסודר....
אבל זה רק 3 נקודות זה לא נגמר |
|
|
| Hell_Copter |
בראסמי עוד כמה שבועות אנחנו נגדכם ועד אז יכול להיות שהסיפור שלכם יגמר
מה שכן צריך להעיף את כפר קנא משם!!!!! |
|
|
| Ariels |
| !!!!! אצלנו בבסיס אומרים את זה בפשטות: מי שלא קופץ אדום |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל כל הכבוד לצפרירים חולון על התיקו המושקע
בני יהודה מקום 2 והיא תשאר שם עד שהיא תעלה למקום 1!!!!!
ומה עם קרית גת??
איזה קטעים איתם... מפסידים לכל קבוצה בליגה אבל מזיינים את מכבי חיפה 4-0
הכי הרס אותי שהיה כתוב בעיתון שאוהדים של מכבי חיפה באו אל השחקנים של מכבי חיפה ואמרו להם שהם לא יכולים לנצח בלי ישראל כהן
חחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| yahel222 |
אריאל שיחקת אותהה
"מי שלא קופץ אדום" !!!!!
"לובש אדום הוא בן זונה
אני צהוב בנשמה
סלים טועמה מחבל
אני שונא את הפועל"
אוו הההה
הפועל
ת"א
חיזבאללהההההההההההההה
פורצה מילאן חחחחחח
וקרית גת תותחים רק עכשיו צריך שיום שני בית"ר ינצחו את הפועל!!! |
|
|
| Hell_Copter |
הקטעים עם מכבי חיפה ממשיכים
חתכו לאנדרה אוסטרובסקי הבלם של מכבי חיפה את הצמיגים במכונית אז הוא אמר לעיתון שמזל שהם לא ספגו חמישיה למה אז היו מפנצ'רים לו גם את הגלגל הרזרבי
חחחחחחחחחח |
|
|
| yahel222 |
| quote: | הקטעים עם מכבי חיפה ממשיכים
חתכו לאנדרה אוסטרובסקי הבלם של מכבי חיפה את הצמיגים במכונית אז הוא אמר לעיתון שמזל שהם לא ספגו חמישיה למה אז היו מפנצ'רים לו גם את הגלגל הרזרבי
חחחחחחחחחח |
פחחחחחחחחחחחחחחח איזה רוסיי טמבל |
|
|
| MoSH_MaN |
היום בעזרת השם בבוני יהודה מפסידים!
ושאיבנוב יעזוב כבר את הארץ!!! אמן!!!!!!!!! |
|
|
|
|