return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Riksdagsvalet 2006
View this Thread in Original format
reveal
Tänkte att man kunde köra en undersökning på TA :)
ScuL
"Får ej lov att rösta" :D

Hur som helst hoppas jag att det får bli minst ett parti i nya regeringen som vill ta Sverige framåt (dvs modernisera hela sjukvårdssystemet och äntligen byta ut kronan till ex.) :p
Det måste väl vara klart till alla att det gammla sociala systemet inte längre fungerar som det borde :)
Laszlo
Har ännu ingen aning så jag väntar med att rösta :)
Braxen
quote:
Originally posted by Laszlo
Har ännu ingen aning så jag väntar med att rösta :)


wurd
montana
hellre stryper jag mig själv än att rösta blått men va fan, sossarna har sugit på vara i makten. jag ska fan rösta på kalle anka partiet
Jeremy H
Linda Rosing ftw! :wtf:
jofawe
Åsiktsregistrering är förbjudet i sverige ;)


Men jag sticker inte under stolen med att jag röstar på Folkpartiet.
ScuL
quote:
Originally posted by jofawe
Åsiktsregistrering är förbjudet i sverige ;)


hmm... men sidan finns i Kanada :D
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
hmm... men sidan finns i Kanada :D


1-0 till scul :)

Men teoretiskt sett - borde det då inte vara förbjudet att överhuvudtalet uttala sig på forum och diverse andra ställen eftersom allt ju finns lagrat i en databas?
Akia
Demokrati i all ära men det är näst intill omöjligt att genomföra några förändringar. Jag röstar på Kungen.

SMC
Det är omoraliskt att rösta, därför bör en god människa avstå.
reveal
quote:
Originally posted by SMC
Det är omoraliskt att rösta, därför bör en god människa avstå.


Vad menar du?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement