|
Jeugdsentiment... (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Loezen...klinkt als meervoud van Loes :mad:
Ontopic: Kleine huis op de prairie....ik kom om in de dia's uit kindertijd waarbij zowel ik als m'n zus dus KHOTP/Sarah Kay-achtige jurkjes aanhebben :nervous: Ik was echt helemaal idolaat van die serie :wtf: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Loraine
Loezen...klinkt als meervoud van Loes :mad:
|
toevallig..?:rolleyes: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by ConFig
toevallig..?:rolleyes: |
Ge zijt het krediet dat ge had opgebouwd de laatste week weer aan het verliezen met zulke uitspraken :stongue: |
|
|
| Push2005 |
| Krediet opgebouwd ? :stongue: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Krediet opgebouwd ? :stongue: |
joa, ik vind wel. Hij gedraagt zich zoals het hoort :clown: |
|
|
| Shadowkid |
| Jaja, we worden oud. Ik voel de midlife-crisis al komen.. :nervous: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Tiger777
joa, ik vind wel. Hij gedraagt zich zoals het hoort :clown: |
:eyes: |
|
|
| christina |
iets recenter...:toocool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by diddi
Heeft er nog iemand gekeken naar Sledge Hammer?
|
Trust me, I know what I'm doing!!
Vandaag de DVD's ervan in de Media Markt zien liggen ;) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by christina
iets recenter...:toocool: |
Joey  |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by BZRK
Joey |
ma die kreeg altijd zo nen hondensmoel (sorry voor mijn taalgebruik;)) als het zo "serieus" werd |
|
|
| FenixStyle |
m| quote: | Originally posted by Vishnu
Transformers ;)
Battle Cats was ook ni slecht! |
De fans van the Transformers zal DIT zeker interesseren :) |
|
|
|
|