|
Jeugdsentiment... (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by christina
beste programma EVER made!! |
100% mee eens en een schande dat deze reeks nog niet uit is op dvd.
"Wat poep je me nou, grote poep?"
Het BLIJFT super. En als ik denk dat heel mijn vriendenkring er naar keek en telkens als we maandag op school aankwamen citeerden we allerlei dingen eruit... *zucht*
Wie heeft nog de eerste uitzendingen gezien toen die vrijdagavond laat werden uitgezonden? Gevolgd door die politieserie op da tropisch eiland. Nog zo'n zalige serie die ik altijd volgde... Die redhead :crazy: |
|
|
| Antony |
| en daar komt een Schot :haha: |
|
|
| 1Million$shot |
bert & ernie !
Loekie @ nederlandse tv ! :D ASJEMENOU ! |
|
|
| Antony |
is knightrider nog ni gezegd :eek:
 |
|
|
| Loraine |
BRILJANT !!!! :haha: :haha: :haha: |
|
|
| diddi |
De grote meneer Kaktus Show...
"Dat weet meneer kaktus wel!!" *slap* :p

| quote: | Laat je nagels zien, laat je haren zien,
Zijn ze goed geknipt?
Laat je kleren zien, laat je oren zien,
Zijn ze schoon en fris?
Laat je sokken zien, laat je tenen zien,
Zit er geen geurtje aan?
Laat je navel zien, laat je neus eens zien,
Hangt er geen peurtje aan?
Laat je handen zien, laat je tanden zien,
Zijn ze goed gepoetst?
Laat je hersens zien, laat je voeten zien,
Zijn ze fris genoeg?
Laat je billen zien, laat je schoenen zien,
Zijn ze goed geveegd?
Laat je lurven zien, laat je kladden zien,
Waar zitten je lurven en kladden eigenlijk?
Refrein:
Alles schoon, alles keurig
Meneer Kaktus is tevree
Alles fris, alles fleurig
Meneer Kaktus zegt: Okee!
|
link |
|
|
| websley |
"The Thunderbirds" was een serie die ik altijd op Nederland 1 keek vroeger. Ik ben nu weer wat nostalgie aan het opsnuiven door het downloaden van de muziek uit die series, gecomponeerd door Barry Gray.
Wie kent deze niet?
Thunderbirds Theme
Thunderbirds Fast Music
Century 21 March
Er zit ook uitstekend materiaal tussen voor in de tegenwoordige chillout-rooms. Nee serieus, luister hier maar eens naar:
"The Grand Canyon"
Ultiem jeugdsentiment!:D |
|
|
| Dj LPG |
| thunderbirds rule!! Ik had gans da eiland met mega raket-vliegtuigen-amfibiewagens in miniatuur:D :D :D |
|
|
| Devilex |
Amai de Thunderbirds!
Mijne favoriet was Thunderbird 2, diene grote groene die hun materiaal altijd vervoerde:D |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Devilex
Amai de Thunderbirds!
Mijne favoriet was Thunderbird 2, diene grote groene die hun materiaal altijd vervoerde:D |
idem :) die was cool :D, kheb op zolder nog et eiland liggen + die thunderbirds :p kheb zelfs penelope en die rolls royce :p LOL |
|
|
|
|