|
Jeugdsentiment... (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
Heeft er nog iemand gekeken naar Sledge Hammer?
click
hihi :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
het heeft het over topanga, gok ik |
mss best ff een aantal pagina's terug beginnen lezen ;) :p
| quote: | like to add:
"Parker Lewis Can't Lose" op brt, zware topserie in der tijd imo !! zegt sommigen misschien weinig ma de acteur was Corin Nemec aka Jonas Quinn uit Stargate SG-1
en ook zon goeie animatieserie indertijd naast DBZ, chevaliers du zodiaque enzo was "La Cité D'or" imo, misschein dat volgende, pic bij sommigen een lampje doet branden
|
naar die twee series heb ik ook nog gekeken, die "Parker Lewis Can't Lose" was idd heel goed. Zou het trouwens ook nie kunnen dat ze "La Cité D'or" ooit op de brt hebben uitgezonden, of mss op ne Nederlandse zender? Ik herinner mij er toch vaag iets van dat ik dat toch ooit in't nederlands heb gezien |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
mss best ff een aantal pagina's terug beginnen lezen ;) :p
|
hah, inderdaad :)
Sledge Hammer wask al vergeten! zalige serie :eyespop: daarnaast hadde natuurlijk ook Magnum |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
naar die twee series heb ik ook nog gekeken, die "Parker Lewis Can't Lose" was idd heel goed. Zou het trouwens ook nie kunnen dat ze "La Cité D'or" ooit op de brt hebben uitgezonden, of mss op ne Nederlandse zender? Ik herinner mij er toch vaag iets van dat ik dat toch ooit in't nederlands heb gezien |
yus heeft ooit ook op den brt geweest in der tijd :)
edit: ik volg nemi zenne met da tetten verhaal :clown: |
|
|
| mellow_head |
| Der zijn nog zoveel series die mij ontglippe :sadgreen: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Eagle`
edit: ik volg nemi zenne met da tetten verhaal :clown: |
Ik heb gewoon het woordje "loezen" vertaald :o :p :clown: |
|
|
| christina |
| en config had een crush op de witte power ranger |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Wa ook indruk heeft gemaakt op mij, is die film Jan Zonder Vrees, die de BRT in stukjes had geknipt en als een serie had uitgezonden. kGeloof dat dat ook ergens op die site nog staat. |
Ja :D
En er was ergens een episode met een monster-man in het moeras ofzo ... Allemaal nogal vaagjes :nervous:
Btw, niemand die Prins Valiant bekeek ? :p Da was nochtans wel spannend :toothless |
|
|
| Tiger777 |
Merlina, en derna postbus X
Pol tack was trouwens vroeger mijn buurman. Toen we zijn planten eens water gaan geven zijn, heb ik persoonlijk de authentieke parafix vastgehad :toothless |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Eagle`
hij heeft het over topanga, gok ik
|
indeed.. TOPANGA!! :wtf: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by christina
en config had een crush op de witte power ranger |
:eyes: :stongue: |
|
|
| domineesje |
en
(Little House on the Prairie) |
|
|
|
|