|
Jeugdsentiment... (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
| quote: | Originally posted by ConFig
idem :) die was cool :D, kheb op zolder nog et eiland liggen + die thunderbirds :p kheb zelfs penelope en die rolls royce :p LOL |
btw die Thunderbird 2 hier, das nogal een zwaar metalen geval, ge kunt er enen zijn kop mee inslaan :/ dat ze dat daadwerkelijk aan kinderen mochten verkopen :/ |
|
|
| Devilex |
De droomfabriek ook nog enorm veel naar gekeken, en op VTM de kinderacademy. Man die gasten konden daar hoooopen speelgoed winnen waar ik alleen maar kon naar kijken in de boekskes van Droomland:D
Nog zo een figuur uit de oudheid: Donaat Deriemaecker :haha: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Devilex
Nog zo een figuur uit de oudheid: Donaat Deriemaecker :haha: |
BACCARA :p |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
thunderbirds rule!! Ik had gans da eiland met mega raket-vliegtuigen-amfibiewagens in miniatuur:D :D :D |
lol!
My had het overigens niet zo zeer gegrepen als mijn broer. Die had vroeger het hele eiland, plus thunderbirds 1, 2, 3, 4, "the mole", "FAB1" en volgens mij ook nog enkele actiefiguren.
Het leukste aan deze serie waren natuurlijk altijd het stijlvolle duo Penelope en Parker, rondrijdend in hun luxe James Bond-achtige op afstand bestuurbare roze Rolce Royce de "FAB1"
En toen kwam transformers op de tv, en waren we het allemaal weer vergeten:toothless |
|
|
| Devilex |
Ik keek op de Franstalige zender ook vaak naar zo iets met nen dinosaurus, de laatste dinosaurus ofzo, was een tekenfilm.
En natuurlijk alle andere tekenfilms van Hanna Barbera.
Ik heb hier trouwens alle afleveringen van Buiten De Zone in digitaal formaat, verschiet nogal as ge ziet hoe jong Bart De Pauw daar nog was. |
|
|
| Push2005 |
We vergeten allen nog...
... BABAR :D |
|
|
| Devilex |
Van Babar ben ik nooit echt fan geweest, vond dat zo iets dramatisch hebben:D
Waar ik vroeger zondags altijd naar keek als ik van scouts kwam was Beestenbos Is Boos:tongue2 |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by websley
lol!
My had het overigens niet zo zeer gegrepen als mijn broer. Die had vroeger het hele eiland, plus thunderbirds 1, 2, 3, 4, "the mole", "FAB1" en volgens mij ook nog enkele actiefiguren.
|
awel da had ik dus ook allemaal;) En toen de power rangers kwame was het gedaan met het eiland:p Ik wou altijdde rooien of de witten zijn:toothless |
|
|
| Devilex |
| Wie heeft er zich hier nog ziek gegeten in chips om Flippo's te verzamelen? |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Push2005
We vergeten allen nog...
... BABAR :D |
die kwam altijd in samson de zondag :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
verschiet nogal as ge ziet hoe jong Bart De Pauw daar nog was. |
en die schreef op die leeftijd al die scenario's al van buiten de zone :eyes: :eyes: |
|
|
| Devilex |
| En nadien "Meester hij begint weer", pfff we kunnen hier zo nog uren doorgaan:p |
|
|
|
|