|
Jeugdsentiment... (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
memories ophalen is plezant :D zalige topic :D
POSTBUS X :eyes: |
|
|
| Loraine |
[[ LINK REMOVED ]]
:haha: :haha: :haha:
Ligt nog gestrekt van het lachen :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by ConFig
POSTBUS X :eyes: |
Joa postbux X > merlina > da ding daze daarna nog gemaakt hebben met da janette café zonder alcohol, lol, ik von da zo achterlijk, e café zonder alcohol :whip: :whip: :whip: :whip:
Barbar was ook men ding ni, was aan de saaie kant.
Is da ooit bij samson geweest? Ik kon mij da ni herinneren :conf:

Dommel ja, da weet'k nog. |
|
|
| diddi |
| en dan nog die andere series zoals Alfa Papa Tango, Langst de kade, ... |
|
|
| Devilex |
| Kent er nog iemand The Oddysee? Was zo van ne gast die uit een boomhut was gevallen en in coma geraakt, en hij was in zo ne rare wereld terecht gekomen. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Devilex
Kent er nog iemand The Oddysee? Was zo van ne gast die uit een boomhut was gevallen en in coma geraakt, en hij was in zo ne rare wereld terecht gekomen. |
seen it! |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Devilex
Kent er nog iemand The Oddysee? Was zo van ne gast die uit een boomhut was gevallen en in coma geraakt, en hij was in zo ne rare wereld terecht gekomen. |
jaaaaaaaaaaa eindelijk iemand die da ook kent:D |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by christina
jaaaaaaaaaaa eindelijk iemand die da ook kent:D |
heb ik indertijd ook nog veel naar gekeke, was wel cool :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
heb ik indertijd ook nog veel naar gekeke, was wel cool :D |
heb ik ook naar gekeken, kdenk wel nie dat ik ooit het einde ervan heb gezien :( |
|
|
| Devilex |
Ik weet ook ni hoe da juist eindigde maar was wel fascinerend nog.
En er was nog zoiets over ne gast die in ne parallelle wereld was terechtgekomen, Spellbinder heette da.
 |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
heb ik ook naar gekeken, kdenk wel nie dat ik ooit het einde ervan heb gezien :( |
hij werd wakker:D |
|
|
| Crebilis |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Joa postbux X > merlina > da ding daze daarna nog gemaakt hebben met da janette café zonder alcohol, lol, ik von da zo achterlijk, e café zonder alcohol :whip: :whip: :whip: :whip:
|
Interflix bedoelt ge :).
Met Albinus van Hoplinus (Chris van den Durpel) met zijn rijdend tunhuisje en zijn telefoon die altijd kapot was als ze hem nodig heddan :D
| quote: | | Nog zo een figuur uit de oudheid: Donaat Deriemaecker |
die heeft zo een tidje samen met Margriet Hermans zo een soort kwis/spelprogramma ofzo gedaan. Weet iemand hoe dat heet? Daar mocht ik altijd naar kijken en dan naar bed :D
| quote: | | Ik heb hier trouwens alle afleveringen van Buiten De Zone in digitaal formaat, verschiet nogal as ge ziet hoe jong Bart De Pauw daar nog was. |
gij kunt die zeker niet op dvd zetten ofzo als ik u er een paar stuur? :D
| quote: | | Waar ik vroeger zondags altijd naar keek als ik van scouts kwam was Beestenbos Is Boos |
Daar heb ik nog een boek van liggen. Ga ik dit weekend nog eens lezen denk ik.
Kent er trouwens iemand Duupje(of toch iets dat erop leek) nog? |
|
|
|
|