|
Jeugdsentiment... (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by ConFig
lol zoon uberoude samsonaflevering :p damn das lang geleden :D |
Geloof dat ik hier thuis zelfs nog ergens de eerste koopvideo van Samson heb liggen met daarop dus ook de allereerste aflevering!! :cool:
In die bewuste aflevering ziet ge dus hoe de bel kapot geraakt.. (en hoe het verder met die bel afloopt, weten we allemaal :p ) |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
[[ LINK REMOVED ]]
:p |
LOL. Zalig dit. Zo naïef eigenlijk allemaal.
En ik lag gewoon krom bij het tonen van die go-kart... Op een roze achtergrond dan nog... :stongue: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Antony
Renegade bijna vergeten! me Reno Raines
He was a cop, and good in his job ..........(wetek nimeer) a bountyhunter, a renegade!
|
Zucht!
Op de Middelbare School zat op het VWO een jongen die op Renegade leek, Romke, en hij pikte me bijna elke dag op in Eersel om met zijn ZZR samen naar school te rijden :cool: |
|
|
| Push2005 |
| LOL @ Cola-grapje :wtf: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
LOL. Zalig dit. Zo naïef eigenlijk allemaal.
En ik lag gewoon krom bij het tonen van die go-kart... Op een roze achtergrond dan nog... :stongue: |
Volledig juist :toothless
En ik lag ook toe met die go-kart :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Volledig juist :toothless
En ik lag ook toe met die go-kart :D |
Nu we toch bezig zijn, een tijdje terug hebben de gasten van Neveneffecten in De Laatste Show een parodie gebracht waarin ze beweerden dat Samson & Gert plagiaat was en hun Bert & Mandhond de enige echte zijn!:
LINK (DEEL 2 kiezen) |
|
|
| kokkenmaster |
David De Kabouter !
Met die trollen enal (y) |
|
|
| lievez |
Renegade vondek ni zo goe
wasda ook ni me dezelfden tijd als The Sentinel en The Pretender ? Da vondek wel wijs :p
Btw nu ik eraan denk, vroeger op VT4 nog een serie gevolgd. Vennebos, haha. Kent nog iemand die serie ? :p |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by lievez
Btw nu ik eraan denk, vroeger op VT4 nog een serie gevolgd. Vennebos, haha. Kent nog iemand die serie ? :p |
Was da nie zo'n cheape vlaamse soap? Waarin veel beginnende acteurs in meespeelden... |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Nu we toch bezig zijn, een tijdje terug hebben de gasten van Neveneffecten in De Laatste Show een parodie gebracht waarin ze beweerden dat Samson & Gert plagiaat was en hun Bert & Mandhond de enige echte zijn!:
LINK (DEEL 2 kiezen) |
super :p en vanachter bie deel 3 staat hun liedje: gis gis gis :p :p |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Was da nie zo'n cheape vlaamse soap? Waarin veel beginnende acteurs in meespeelden... |
kdenket ja :p |
|
|
| Crebilis |
| buiten de zone iemand? Of ben ik nog te jong :p |
|
|
|
|