return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 
Jeugdsentiment... (pg. 12)
View this Thread in Original format
FenixStyle
quote:
Originally posted by ConFig
lol zoon uberoude samsonaflevering :p damn das lang geleden :D

Geloof dat ik hier thuis zelfs nog ergens de eerste koopvideo van Samson heb liggen met daarop dus ook de allereerste aflevering!! :cool:

In die bewuste aflevering ziet ge dus hoe de bel kapot geraakt.. (en hoe het verder met die bel afloopt, weten we allemaal :p )
kokkenmaster
quote:
Originally posted by FenixStyle
[[ LINK REMOVED ]]
:p

LOL. Zalig dit. Zo naïef eigenlijk allemaal.

En ik lag gewoon krom bij het tonen van die go-kart... Op een roze achtergrond dan nog... :stongue:
Loraine
quote:
Originally posted by Antony
Renegade bijna vergeten! me Reno Raines

He was a cop, and good in his job ..........(wetek nimeer) a bountyhunter, a renegade!

Zucht!
Op de Middelbare School zat op het VWO een jongen die op Renegade leek, Romke, en hij pikte me bijna elke dag op in Eersel om met zijn ZZR samen naar school te rijden :cool:
Push2005
LOL @ Cola-grapje :wtf:
Tiger777
quote:
Originally posted by kokkenmaster
LOL. Zalig dit. Zo naïef eigenlijk allemaal.

En ik lag gewoon krom bij het tonen van die go-kart... Op een roze achtergrond dan nog... :stongue:

Volledig juist :toothless
En ik lag ook toe met die go-kart :D
FenixStyle
quote:
Originally posted by Tiger777
Volledig juist :toothless
En ik lag ook toe met die go-kart :D

Nu we toch bezig zijn, een tijdje terug hebben de gasten van Neveneffecten in De Laatste Show een parodie gebracht waarin ze beweerden dat Samson & Gert plagiaat was en hun Bert & Mandhond de enige echte zijn!:

LINK (DEEL 2 kiezen)
kokkenmaster
David De Kabouter !

Met die trollen enal (y)
lievez
Renegade vondek ni zo goe

wasda ook ni me dezelfden tijd als The Sentinel en The Pretender ? Da vondek wel wijs :p

Btw nu ik eraan denk, vroeger op VT4 nog een serie gevolgd. Vennebos, haha. Kent nog iemand die serie ? :p
kokkenmaster
quote:
Originally posted by lievez
Btw nu ik eraan denk, vroeger op VT4 nog een serie gevolgd. Vennebos, haha. Kent nog iemand die serie ? :p

Was da nie zo'n cheape vlaamse soap? Waarin veel beginnende acteurs in meespeelden...
ConFig
quote:
Originally posted by FenixStyle
Nu we toch bezig zijn, een tijdje terug hebben de gasten van Neveneffecten in De Laatste Show een parodie gebracht waarin ze beweerden dat Samson & Gert plagiaat was en hun Bert & Mandhond de enige echte zijn!:

LINK (DEEL 2 kiezen)

super :p en vanachter bie deel 3 staat hun liedje: gis gis gis :p :p

lievez
quote:
Originally posted by kokkenmaster
Was da nie zo'n cheape vlaamse soap? Waarin veel beginnende acteurs in meespeelden...

kdenket ja :p
Crebilis
buiten de zone iemand? Of ben ik nog te jong :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement