|
Jeugdsentiment... (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| quote: | Originally posted by christina
DE KINDERACADEMIE!!! met walter capiau en tars lotens aan de piano
en die kregen daar altijd van die keicoole kado's opt einde
ook nog: de droomshow en de miniplaybackshow |
Dat was het :D |
|
|
| ConFig |
| Walters Verjaardagshow , met die dobbels int publiek :tongue2 |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by ConFig
Walters Verjaardagshow , met die dobbels int publiek :tongue2 |
Grietje, laat maar komen!!
Ik moet wel zeggen da ge in den tijd dikke prijzen kon winnen op VTM. Als ge da vergelijkt met vandaag, ist nu nog maar magerkes zenne. Kweet nog bij het Rad van Fortuin bijvoorbeeld, da ge daar makkelijk ne frigo, vaatwasser, TV, Hifi installatie kon winnen... ma nu... ge moogt blij zijn da ge iets wint... :rolleyes: |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by christina
tars lotens |
Da zijn zo van die namen die ik compleet zou vergeten als iemand anders ze niet nog eens zou opvissen :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Da zijn zo van die namen die ik compleet zou vergeten als iemand anders ze niet nog eens zou opvissen :) |
graag gedaan zenne;) :D
ma de naam tars lotens is zo bizar dat ik die nooit zou vergeten eigenlijk:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| De juiste prijs, met Jan Thys!! :toothless |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De juiste prijs, met Jan Thys!! :toothless |
choon! :stongue: |
|
|
| 1Million$shot |
| Zeg eens euh .... |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
Zeg eens euh .... |
dat was ook een zalig programma .. Hoeveel keer heeft Jaak Pijpen in de laatste 5 seconden nog verloren :p
nog een ander: De 3 Wijzen.. klasseprogramma :p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by christina
de droomshow |
de droomfabriek, toen Rani der goe uitzag :p heb altijd zo'n beertje willen hebben |
|
|
| Zehra |
amai da jullie je da allemaal zo goe kunnen herinneren :s
ik herinner me bijna niks meer buiten 'zo werkt je lichaam'

daarna meer series:
step by step
full house
growing pains
boy meets world
.. en nog enkele waarvan ik me de naam nie meer herinner
recenter:
one on one
complete savages :toothless (dien blonde kerel, chris savage, zo funny)
tis precies alsof alles van voor mn twaalfde uit mn geheugen is gewist :conf: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Zehra
amai da jullie je da allemaal zo goe kunnen herinneren :s
ik herinner me bijna niks meer buiten 'zo werkt je lichaam'

tis precies alsof alles van voor mn twaalfde uit mn geheugen is gewist :conf: |
Zo Werkt Je Lichaam heb ik indertijd ook dikwijls gekeken, vond het echt fascinerend :p
Heb dat gevoel ook wel dat m'n geheugen niet verder reikt dan pakweg tien jaar geleden.. Maarja als ik dan beelden terug zie van bepaalde series, komt het wel allemaal weer boven.. |
|
|
|
|