|
Jeugdsentiment... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Teddy Ruxpin dvd's, waar? Beste tekenfilmserie EVER! |
Wel, ik had na lang zoeken (ik spreek hier over maanden, zoniet jaren) eindelijk iets van Ovide gevonden: een eBayer had 5 afleveringen van videoband op DVD gezet. Daarna bleek dat die mens nog tal van andere series of flarden daarvan in zijn bezit had, waaronder Teddy. Je hebt de hele reeks voor ongeveer 40 à 45 euro dacht ik, dat zijn 11 DVDs met alle 65 afleveringen. Sommige zijn wel Engelstalig, vooral de laatste (omdat die nooit in het Nederlands gedubt zijn geweest), en een kleine minderheid is van slechte kwaliteit. Om die laatste reden heb ik dan ook alleen de eerste 5 DVDs aangekocht, voorlopig.
Contact me if interested ;) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
WIe kent er deze nog? :D
|
The Originals... nog altijd de beste versie!
Ik herinner me nog vaag een gelijkaardige serie waarvan de robotten konder transformeren in wagens... maar daar ben ik niet zeker meer van.
Wie keek er naar de smurfen? :toothless |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by diddi
Ik herinner me nog vaag een gelijkaardige serie waarvan de robotten konder transformeren in wagens... maar daar ben ik niet zeker meer van. |
Transformers ;)
Battle Cats was ook ni slecht! |
|
|
| Real |
 |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by lievez
Waar ik veel naar keek, en twaren er veel eigenlijk
MacGyver :stongue:
A-Team
Transformers
Thundercats
Snorkels
Freggels
He-Man
Ninja Turtles
en nog zo nen hele berg tekenfilmkes die ze 's morgens voor 't school speelden op den teejveej |
OMG!:eek: Ik heb er gewoon nog vierkante ogen van, zoveel als ik naar deze series gekeken heb:D :p |
|
|
| diddi |
Wie kent er nog deze
:toothless |
|
|
| The_G0dfather |
Nu is alles beter op tv
'k had alleen wat meer voetbal van vroeger willen gezien hebben. |
|
|
| Devilex |
| Ik vind die series van vroeger toch beter dan de zever die ze nu te zien krijgen ze. Al die geblokte tekenfilms enzo tegenwoordig. |
|
|
| mellow_head |
| POWER RANGERS!!!!!!! |
|
|
| MikeVee |
| Thuis, familie en de kampioenen;;; zo een reeksen maken ze niet meer :whip: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by diddi
The Originals... nog altijd de beste versie!
Ik herinner me nog vaag een gelijkaardige serie waarvan de robotten konder transformeren in wagens... maar daar ben ik niet zeker meer van.
Wie keek er naar de smurfen? :toothless |
VR troopers the originals BS !!, da was Bioman op Club Dorothée in den tijd, met ander kewle tekenfilms in hun programma als Dragon Ball Z en les chevaliers du zodiaques, lang voor VR troopers op VT4 of the Power Rangers op ka2
En lievez valt er wa te lachen met MacGyver misschien, off !!!!!! :mad: :whip:
verder info
hier, eat your hart out, die yasin site met alle mogelijke tekenfilms is spijtig geneog down :( |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Nu is alles beter op tv
|
:wtf: Couldn't agree less
@ diddi: Mask was ook super ja, nog uren met die ventjes gespeeld, veel meer dan GI Joe. |
|
|
|
|