return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Jeugdsentiment... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Vishnu
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Teddy Ruxpin dvd's, waar? Beste tekenfilmserie EVER!

Wel, ik had na lang zoeken (ik spreek hier over maanden, zoniet jaren) eindelijk iets van Ovide gevonden: een eBayer had 5 afleveringen van videoband op DVD gezet. Daarna bleek dat die mens nog tal van andere series of flarden daarvan in zijn bezit had, waaronder Teddy. Je hebt de hele reeks voor ongeveer 40 à 45 euro dacht ik, dat zijn 11 DVDs met alle 65 afleveringen. Sommige zijn wel Engelstalig, vooral de laatste (omdat die nooit in het Nederlands gedubt zijn geweest), en een kleine minderheid is van slechte kwaliteit. Om die laatste reden heb ik dan ook alleen de eerste 5 DVDs aangekocht, voorlopig.
Contact me if interested ;)
diddi
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
WIe kent er deze nog? :D



The Originals... nog altijd de beste versie!

Ik herinner me nog vaag een gelijkaardige serie waarvan de robotten konder transformeren in wagens... maar daar ben ik niet zeker meer van.

Wie keek er naar de smurfen? :toothless
Vishnu
quote:
Originally posted by diddi

Ik herinner me nog vaag een gelijkaardige serie waarvan de robotten konder transformeren in wagens... maar daar ben ik niet zeker meer van.

Transformers ;)

Battle Cats was ook ni slecht!
Real
Transara
quote:
Originally posted by lievez
Waar ik veel naar keek, en twaren er veel eigenlijk

MacGyver :stongue:
A-Team
Transformers
Thundercats
Snorkels
Freggels
He-Man
Ninja Turtles

en nog zo nen hele berg tekenfilmkes die ze 's morgens voor 't school speelden op den teejveej


OMG!:eek: Ik heb er gewoon nog vierkante ogen van, zoveel als ik naar deze series gekeken heb:D :p
diddi
Wie kent er nog deze



:toothless
The_G0dfather
Nu is alles beter op tv
'k had alleen wat meer voetbal van vroeger willen gezien hebben.
Devilex
Ik vind die series van vroeger toch beter dan de zever die ze nu te zien krijgen ze. Al die geblokte tekenfilms enzo tegenwoordig.
mellow_head
POWER RANGERS!!!!!!!
MikeVee
Thuis, familie en de kampioenen;;; zo een reeksen maken ze niet meer :whip:

Eagle`
quote:
Originally posted by diddi
The Originals... nog altijd de beste versie!

Ik herinner me nog vaag een gelijkaardige serie waarvan de robotten konder transformeren in wagens... maar daar ben ik niet zeker meer van.

Wie keek er naar de smurfen? :toothless



VR troopers the originals BS !!, da was Bioman op Club Dorothée in den tijd, met ander kewle tekenfilms in hun programma als Dragon Ball Z en les chevaliers du zodiaques, lang voor VR troopers op VT4 of the Power Rangers op ka2

En lievez valt er wa te lachen met MacGyver misschien, off !!!!!! :mad: :whip:




verder info
hier, eat your hart out, die yasin site met alle mogelijke tekenfilms is spijtig geneog down :(
Vishnu
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Nu is alles beter op tv

:wtf: Couldn't agree less

@ diddi: Mask was ook super ja, nog uren met die ventjes gespeeld, veel meer dan GI Joe.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement