|
Jeugdsentiment... (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by djcresto
boy meets world (topanga-addict)
|
kvon die toch ni indrukwekkend...
was iet me die haar lippen denk
achjah, Alf heerst
 |
|
|
| ConFig |
| ze was ni mis :p, en later in de serie had die opeens dikke loezen :p, van de een dag op de ander :p:eyespop: |
|
|
| christina |
| loezen???:nervous: |
|
|
| diddi |
| = TETTN :toothless :stongue: |
|
|
| Gladius |
| Willem Tell to rule 'em all. die muziek van die begingeneriek, ohhhh! dat zou ik noges terug willen horen |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by djcresto
super thread
:D
iets recenter
hanging with mister cooper
family matters
full house
the fresh prince
the wayans brothers
the jamie foxx show
boy meets world (topanga-addict)
step by step
wie kent er "wedden dat" nog? of "hoger lager" |
'saved by the bell' past nog in da rijtje |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Gladius
Willem Tell to rule 'em all. die muziek van die begingeneriek, ohhhh! dat zou ik noges terug willen horen |
Daar keek ik ook naar :)
Zalig! |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Antony
'saved by the bell' past nog in da rijtje |
screech:D ofzoiets toch:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
Willem Tell to rule 'em all. die muziek van die begingeneriek, ohhhh! dat zou ik noges terug willen horen |
Yes, zo'n avonturenreeksen vond ik ook altijd zalig. Er was ook zo'n goeie Robin Hood reeks :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by diddi
= TETTN :toothless :stongue: |
die witte power ranger had da toch ni? |
|
|
| Vishnu |
| Wa ook indruk heeft gemaakt op mij, is die film Jan Zonder Vrees, die de BRT in stukjes had geknipt en als een serie had uitgezonden. kGeloof dat dat ook ergens op die site nog staat. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by christina
die witte power ranger had da toch ni? |
hij heeft het over topanga, gok ik
like to add:
"Parker Lewis Can't Lose" op brt, zware topserie in der tijd imo !! zegt sommigen misschien weinig ma de acteur was Corin Nemec aka Jonas Quinn uit Stargate SG-1
en ook zon goeie animatieserie indertijd naast DBZ, chevaliers du zodiaque enzo was "La Cité D'or" imo, misschein dat volgende, pic bij sommigen een lampje doet branden
 |
|
|
|
|