|
Jeugdsentiment... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Vishnu
@ diddi: Mask was ook super ja, nog uren met die ventjes gespeeld, veel meer dan GI Joe. |
Ik heb boven nog een hoop ventjes, tuigen en zelfs den Boulder Hill staan. Iemand spelen? :toothless |
|
|
| christina |
omg:eek:
niemand heeft hier alfred j. kwak al vermeld!!
shame on you guys:mad:
oooh en bouli!!:D
wat een geweldige site:) |
|
|
| christina |
| haha en dommel natuurlijk ook:p |
|
|
| Push2005 |
En BOES BOES!!!
What's next: Calimero ? :p |
|
|
| Devilex |
Welke os kan ons iets leren Boes Boes
Of een fietspad repareren Boes boes
... |
|
|
| Jasperovitsj |
Rock en roll en ook al de samba, danst hij met je mééé!
Wie laat zich niet koeieneren...
Boes Boes
Boes Boes
Boes BOes
Boes Boes |
|
|
| Devilex |
| Kent er iemand Carlos en Co nog? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Devilex
Kent er iemand Carlos en Co nog? |
na da fotoke gezien te hebben, is er zo'n gevoel van herkenning:p |
|
|
| lievez |
MacGyver nix tege, vond da heel goe vroeger
ma als ge dan nu zo is terug denkt wa die allemaal kon make me zen zakmes :D |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb boven nog een hoop ventjes, tuigen en zelfs den Boulder Hill staan. Iemand spelen? :toothless |
prachtig :haha:
die heb ik hier ook nog staan
net als van He-Man |
|
|
| Antony |
Airwolf! dan van 1 generatie verder Viper en Acapulco H.E.A.T. of gaank al te ver :tongue2
VR troopers ook gezien, hier zelfs action figures gehad. |
|
|
| christina |
| ik zie geen "kinderen voor kinderen"?:( |
|
|
|
|