|
Jeugdsentiment... (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Laster. Ik zie geen enkele gelijkenis!:whip: :whip: :whip:
Haha, jaaa, dat deel was ik al helemaal vergeten :haha:
We vergeten:
Bassie & adriaan.
Ik was een fan van die rijke slechterik met grijs haar die altijd zei: "drommels drommels drommels, daar heb je die clown & die acrobaat weer" :thepirate :happy2: |
Drommels drommels godverdomse frikandellenworst!!!" :toothless
En B100, met z'n prehistorische gsm met megagrote antenne :p
De serie rond B & A was voor mij toch wel de "Prison Break" uit die tijd :p Die serie waar ze telkens op zoek gingen naar de verborgen pakjes, man man wat een spanning iedere week :D (weet iemand de titel van die reeks?) |
|
|
| kokkenmaster |
Mijn favoriete zondagavond op Nederland:
* Boes Boes
* Teddy Ruxpin (met die rups en die slechte met hun maskers en vliegtuigen, kicken!)
* Alfred J. Kwak (ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...)
Op Club Dorothée:
* Dragonball Z (al moest je er soms een ganse aflevering op wachten tot ze begonnen te vechten en na een half uur was het dan van: à suivre... :()
* Nicky Larson (die hamer van 1000ton :D)
Wat was er daar nog allemaal?
Qua speelgoed:
* He-Man
* Ghostbusters
* Turtles
* Jurassic Park
* X-Men |
|
|
| Antony |
Renegade bijna vergeten! me Reno Raines
He was a cop, and good in his job ..........(wetek nimeer) a bountyhunter, a renegade!
en Cheyenne ni vergeten
 |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
* Dragonball Z (al moest je er soms een ganse aflevering op wachten |
Uit frustratie heb ik ze alle 273 gedownload en int engels bekeken toen :nervous: :D
Da bleef maar uitstellen en vervolgen en heruitzenden :whip: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Jaja, we worden oud. Ik voel de midlife-crisis al komen.. :nervous: |
Gij ga toch oek ni beginnen éh :rolleyes: :p
Maar ja, threadjes als deze openen wel veel bij mij :clown:
| quote: | | En B100, met z'n prehistorische gsm met megagrote antenne |
Nu ik daarop terugkijk: :haha:
Maar in den tijd was dat modern, de gsm voordat het woord bestond!! Bassie en adriaan vonden de GSM uit :eyespop:
| quote: | Op Club Dorothée:
* Dragonball Z (al moest je er soms een ganse aflevering op wachten tot ze begonnen te vechten en na een half uur was het dan van: à suivre... ) |
Alle vriendjes van vroeger die naar Dragonball Z keken, zijn slecht terechtgekomen. Ikzelf vond dragonball Z dwaas :tongue3
Man man, hier zit nog veel anekdote-capaciteit in :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
* Nicky Larson (die hamer van 1000ton :D)
|
:haha:
Dat er nog mensen zijn die zich dat herinneren, zalig! :) |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by Push2005
Uit frustratie heb ik ze alle 273 gedownload en int engels bekeken toen :nervous: :D
Da bleef maar uitstellen en vervolgen en heruitzenden :whip: |
Uhu. Plots waren ze Super Saiyan of nog een stadia later... Het lange blonde haar was het verste wat ik nog gezien heb en plots stonden ze weer helemaal aan het begin. Dan nog 'versus' Picolo... :(
Trunks :cool: |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:haha:
Dat er nog mensen zijn die zich dat herinneren, zalig! :) |
Die kerel was ongelooflijk rap en schakelde de boeven uit in een oogwenk en met veel manga-versnellingsstreepjes. Maar van het moment dat hij naar een mooie vrouw loerde, kon zijn vrouwelijke partner dit niet verdragen en sloeg hem dan met die hamer tegen de muur of grond. En hij dan altijd met zo'n trillend, zielig gezicht...
1 woord: schitterend :D
En nog zo'n mangaverschijnselen: grote druppels in hun haar, tranen als watervallen, aders op hun voorhoofd...
Ah. En Sailor Moon (l) Die blauwe kortharige... :crazy: |
|
|
| FenixStyle |
[[ LINK REMOVED ]]
:p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
[[ LINK REMOVED ]]
:p |
mijn 2 X 2 grootste idolen, samen in 1 video  |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
:p Die serie waar ze telkens op zoek gingen naar de verborgen pakjes, man man wat een spanning iedere week :D (weet iemand de titel van die reeks?) |
hahah :p die was idd goed ja :D |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
[[ LINK REMOVED ]]
:p |
lol zoon uberoude samsonaflevering :p damn das lang geleden :D
en Boes derin :eyes: |
|
|
|
|