|
Jeugdsentiment... (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Michael J Fox nog een jonge knaap was:conf: , etc. |
argh.. die met die burgemeester daar .. das een vet serietje ;) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by ConFig
argh.. die met die burgemeester daar .. das een vet serietje ;) |
Spin City is mjf zen laatste, kweet welke hij wel wil zeggen ma kan er ni opkomen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Family Ties is the one you're looking for ;)
Zenden ze nu trouwens nog steeds uit 's morgens, maar kweet niet meer juist op welke zender... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
argh.. die met die burgemeester daar .. das een vet serietje ;) |
Spin City, maar da's recenter.
@ Devilex: was ook een fan van Spellbinder vroeger :)
Onlangs opnieuw uitgezonden trouwens.. |
|
|
| TOR |
| Use the search, Fenixstyle. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
Spin City, maar da's recenter.
|
het is niet Spin City.. arghh.. der zit ook een dikke kerel tussen, volgens mij heet hij Paul, en nog een zwarte homo in die reeks ook :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Dat is wél Spin City Wouter :p
Daarna heeft Charlie Sheen de hoofdrol overgenomen, en Heather Locklear speelde daar ook in mee. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat is wél Spin City Wouter :p
Daarna heeft Charlie Sheen de hoofdrol overgenomen, en Heather Locklear speelde daar ook in mee. |
ah , hele tijd mistaken voor iets anders, het is inderdaad Spin City :clown: |
|
|
| Zehra |
| kan me eigenlijk niet veel van mijn kindertijd herinneren qua tekenfilms. boeken herinner ik me nog heel goed zoals bvb pinkeltje :) |
|
|
| Gladius |

heb ik toch zeer lang gevolgd eigenlijk :wtf: |
|
|
| Antony |
| choh ik ook, zelfs hunne show gezien int sportpaleis. :p |
|
|
|
|