|
Jeugdsentiment... (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Crebilis
buiten de zone iemand? Of ben ik nog te jong :p |
haha
gertje, wat is dat onderaan bij de meisjes?? een pagina?
nee slimmeke, da's geen pagina... maar een bladzijde!
classic! |
|
|
| Crebilis |
[[ LINK REMOVED ]]
geniaal! |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Crebilis
buiten de zone iemand? Of ben ik nog te jong :p |
beste programma EVER made!! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Crebilis
[[ LINK REMOVED ]]
geniaal! |
*strijk* |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Real
*strijk* |
*komt hier niet meer bij* |
|
|
| lievez |
LOL
had ik nog ni gezien, zalig goe :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Nu we toch bezig zijn, een tijdje terug hebben de gasten van Neveneffecten in De Laatste Show een parodie gebracht waarin ze beweerden dat Samson & Gert plagiaat was en hun Bert & Mandhond de enige echte zijn!:
LINK (DEEL 2 kiezen) |
die vink dus echt geniaal, khoop da er snel een 2de reeks van neveneffecten komt |
|
|
| diddi |
Nog een paar uit de oude doos:
Medisch Centrum West
Dierenplezier (met Bea van der Maat)
De soundmix show met Walter Capiau
De snorkels (met die ene snorkel met 2 snorkels)
Thunderbirds 
Och ja... een mens vergeet snel als ge da achteraf allemaal bekijkt |
|
|
| Antony |
Westenwind!
Charlotte Noordermeer :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Uit frustratie heb ik ze alle 273 gedownload en int engels bekeken toen :nervous: :D
Da bleef maar uitstellen en vervolgen en heruitzenden :whip: |
ik heb bijna al die afleveringen nog op TF1 gezien, kheb ze op de laatste tien - vijftien na zelfs allemaal op video staan. Degene die ik mis heb ik dan wel op pc in het Engels. Kwas daar in mijn jeugdjaren zo een beetje aan verslaafd :p
De franstalige versie die TF1 uitzond vind ik trouwens stukken beter dan de Engelstalige versie.
DBGT daarentegen vind ik maar niks :(
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Nu we toch bezig zijn, een tijdje terug hebben de gasten van Neveneffecten in De Laatste Show een parodie gebracht waarin ze beweerden dat Samson & Gert plagiaat was en hun Bert & Mandhond de enige echte zijn!:
LINK (DEEL 2 kiezen) |
geweldig :haha: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Crebilis
[[ LINK REMOVED ]]
geniaal! |
franske >>>>> koffekoeken
Jommeja how ja kom kek ier geweun een boilereke installeren wi
edit: nog andere club dorothee tekefilms oa. Olive & tom, het duurde altijd een ganse afflevering eer ze van de een goal aan dander waren, endan zo da veld gans gekromd en die schoten op doel :wtf: Waar is den tijd waar si den tijd lol |
|
|
| christina |
DE KINDERACADEMIE!!! met walter capiau en tars lotens aan de piano
en die kregen daar altijd van die keicoole kado's opt einde
ook nog: de droomshow en de miniplaybackshow |
|
|
|
|