return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Jeugdsentiment... (pg. 5)
View this Thread in Original format
Tiger777
quote:
Originally posted by christina
de rode was mijn eerste idool:toothless
hij noemde jason *zucht*:p

Ik had het meer voor de roze :D

quote:
Originally posted by Eagle`
lol @ sig tijger :stongue:


Lacht daar ni mee ket, Da dingske was dus 151 pixels hoog! sig edited :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
ConFig
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik had het meer voor de roze :D


:p kimberly? :p
Tiger777
quote:
Originally posted by ConFig
:p kimberly? :p

Zeg ni da gij voor die chinese waart eh :conf: :mad:
ConFig
quote:
Originally posted by Tiger777
Zeg ni da gij voor die chinese waart eh :conf: :mad:


nee nee, de groenen die later de witten geworden is :p de witten was gewoon de perfecte PR ..
die blauwe was een fag.. precies de Traffic onder de Powerrangers :/

edit: was die chinese niet die gele? :p zou normaal zijn
christina
quote:
Originally posted by ConFig
nee nee, de groenen die later de witten geworden is :p de witten was gewoon de perfecte PR ..
edit: was die chinese niet die gele? :p zou normaal zijn


gij had het voor ne kerel??:rolleyes: :toothless

de roze was kimberly, en de gele was trinny ofzoiets:p
en de blauwe was billy... en dan had ge da alfa-ding nog die altijd "ai ai ai ai" zei:D

pfff memories:p
BZRK
quote:
Originally posted by christina
gij had het voor ne kerel??:rolleyes: :toothless

de roze was kimberly, en de gele was trinny ofzoiets:p
en de blauwe was billy... en dan had ge da alfa-ding nog die altijd "ai ai ai ai" zei:D

pfff memories:p


Zordan nie vergeten hé
ConFig
quote:
Originally posted by christina
gij had het voor ne kerel??:rolleyes: :toothless

de roze was kimberly, en de gele was trinny ofzoiets:p
en de blauwe was billy... en dan had ge da alfa-ding nog die altijd "ai ai ai ai" zei:D

pfff memories:p


ahm.. jah.. die 2 wijven waren zo'n trezen :p tis nu ook niet zo dat ik het ZO had voor de powerrangers ze.. maar als ik een favo moet kiezen wast toch wel die witten.. die had die sabeltandtijger :) pure pwnage :D
Antony
da was de gele! de witte had nen dino dienem kon oproepen me zen slangachtig zwaard
christina
quote:
Originally posted by Antony
da was de gele! de witte had nen dino dienem kon oproepen me zen slangachtig zwaard


hij was te druk bezig met het bewonderen van meneer de witte power ranger himself denk ik:p
was da trouwens ni "tommy"?

it's al coming back:D
Tiger777
quote:
Originally posted by ConFig
ahm.. jah.. die 2 wijven waren zo'n trezen :p tis nu ook niet zo dat ik het ZO had voor de powerrangers ze.. maar als ik een favo moet kiezen wast toch wel die witten.. die had die sabeltandtijger :) pure pwnage :D

gaylord config :stongue:

Ik vond Rita anders ook wel heersen.. met zo'n oven om monsters te maken, super :D

Jasperovitsj
Zoals Eagle al zei, de Power Rangers zijn maar dikke afrip! Bioman ftw!!

mellow_head


:haha: :haha: :haha: :haha: Tjeezes man! Met wa hield ik mij bezig :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement