|
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan!
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Lördag 10 februari på Berns salonger:
Monday Bar XL: FERRY CORSTEN

Under 2007 kommer Monday Bar att bjuda hit några av världens absolut största djs till Stockholm i de bästa lokalerna på bästa datumen. Vi har kallat det Monday Bar XL. Först ut är Ferry Corsten, holländsk super-dj i den absoluta toppligan. Han älskar dessutom Sverige.. och vi älskar honom!
Förra gången vi hade Ferry på fast mark i Stockholm (han har spelat på två kryssningar..) sålde vi slut på de 800 biljetterna vi fick lov att sälja till Mondo på rekordtid, men vi hade lätt kunnat fylla en dubbelt så stor lokal. Berns största sal rymmer 1300 personer. Hälften av de biljetterna kommer vi att erbjuda våra medlemmar på C.U.M för 280 kr/st. Resten kommer att säljas via Berns och Ticnet för 340kr/st.
Biljetterna på C.U.M släpps nu på torsdag 9 januari och resten på ticnet.se när dessa är slutsålda.
Ferry har personligen önskat att Alex Kunnari värmer innan han går på. Vi på Monday Bar tycker att det är ett utmärkt val. Alex är en av de absolut bästa warmup-djs vi hört! Skön, dansant groovy trance... med andra ord kommer det att vara fantastisk musik från början av kvällen tills då vi stänger, kl 04.
Till bargolvet har vi bokat Fredrik Thernell och Christian Öhman, två unga killar som spelat på vår senaste kryssning respektive vårt 14-årsjubileum.
Nu undrar säkert någon om var har planerat att hyra en fetinglaser också... Svar: JAJJAMENSAN!!!
Läs mer om Ferry på:
http://ferrycorsten.com
http://www.myspace.com/ferrycorsten
Main floor:
22.00-00.30 : Alex Kunnari
00.30-04.00 : Ferry Corsten
Baren:
22.00-04.00
- Fredrik Thernell SWE-TA DJ
- Christian Öhman SWE-TA DJ Ladda hem Christians senaste promo här!
Kommer ju bli en så grym natt!
Grattis till Christian också som får spela på MB igen.... snacka om kanonstart på sin DJ-karriär :gsmile:
Meddela gärna exakt tid när du får reda på det! |
|
|
| Akia |
| Christian! Tusan vad roligt! Det här missar jag inte :toocool: |
|
|
| Laszlo |
| Grattis Öhman, sicken grej! :) |
|
|
| thernan |
| Hmmmm tror bestämt att vi har två sweta djs i linan! Även om inte jag är så aktiv, hehe// Fredrik |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by thernan
Hmmmm tror bestämt att vi har två sweta djs i linan! Även om inte jag är så aktiv, hehe// Fredrik |
Oj då... sorry :)
Så svårt med alla nicks och riktiga namn :gsmile: |
|
|
| jofawe |
| jag kommer lätt att vara på denna festen! |
|
|
| NbR |
| någon som vet hur det är med biljetter på CUM, finns det kvar några? Kanske svänger förbi där efter jobbet i morgon ... Ferry var fet senast ... lustiga "hand-klapp" han gjorde ... såg lite ... ehh tja :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by NbR
någon som vet hur det är med biljetter på CUM, finns det kvar några? Kanske svänger förbi där efter jobbet i morgon ... Ferry var fet senast ... lustiga "hand-klapp" han gjorde ... såg lite ... ehh tja :) |
Det lär lätt finnas flera hundra biljetter kvar, biljetterna brukar i vanliga fall gå åt hårdast de sista dagarna, självklart kommer de gå åt lite snabbare nu för Ferry är ju onekligen populär!
Men de e coolers men vänta inte för länge!
+ Sen kommer resterande 700 säljas via ticnet.se eller i dörren!
Berns är stort, vill man in, kommer man in! |
|
|
| NbR |
Jag vill in... utan att behöva stå i kö :)
Förköp är smutt.
Har Ferry gjort något spännande det senaste året eller låter det likadant som förra gången han var här? Tycker att det var lite för mesigt det som spelades då ... om man törs säga så :)
Jag kommer ju självklart att vara där men jag hoppas det blir lite mer drag den här gången.
Synd med berns är ju just det att det är så djäkla stort, lite för högt i tak för att bli bra stämmning där.
Uj vad det blåser just nu... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det brukar faktiskt bli grym bra stämning där, kanske inte lika nära och intim kontakt som på mindre ställen kanske men tex. när PvD vart där tidigare eller MBs förra XL-fest så var det så sjukt skön stämmning!!!
Bilder från MB XL 4 nov. |
|
|
| Christian Ö. |
woho nu är jag hemma efter en härlig vecka på teneriffa!:cool:
Tack alla som grattat till spelningen, kommer bli sjukt kul:D
Ses på berns den 10e! |
|
|
| Pjox |
Grattis som fan till swe-ta grabbarna som ska spela!
Det lär ju bli en underbar kväll/natt och jag kommer sitta och gråta blod över att jag bor för långt bort |
|
|
|
|