|
doen wij aan drugs ofnie?
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
ik weet het, ik weet het, we hebben dit eerder gehad, maar er zijn recentelijk VEEL mensen bijgekomen hiero...
dus: poppen wij wel een pil? smoken wij een joint?
ben er benieuwd naar.
ik heb voor het gemak alleen maar ja en nee gekozen.... niet onderscheid gemaakt tussen pills and joints ...
en als je ooit gebruikt hebt, maar recentelijk (zeg, laatste 3 maand niet) dan vul je maar NEE in..
ikzelf: nope. kwast niet van plan ook.
ben wel benieuwd, heb nl. het idee dat er de laatste tijd meer en meer lui hier aan het poppen zijn... |
|
|
| theoden |
| ik rook dagelijks wel een blowtje en alleen op goeie feesten neem ik een pil |
|
|
| tijs08 |
Waarschijnlijk komt deze poll tot stand door ons gesprekie gisteren of niet....
kheb dus voor JA gekozen,
[edit]maar vind eigenlijk wel dat er onderscheid moet worden gemaakt tussen joints en pillen enzo, daar zit toch wel een erg groot verschil tussen![/edit]
Kheb nog nooit echt geblowd en ben dit ook zeker niet van plan ooit te doen... hetzelfde geld voor snuiven!!
Af en toe een pilletje.... eens per maand vind ik echt super! Ik doe het ook nog niet zo lang, nog geen jaar en daar ben ik blij om... op mijn 20 e dus pas 1e pil geslikt!
En daarvoor ook vet hard gefeest zonder en het super gehad, maar MET geeft toch net een extra dimensie aan het feest :D
Laterss |
|
|
| Dr. Kuipers |
Nopez, ik ook nie.
Ook gene behoefte aan eigenlijk |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik doe t wel.
Ik kan zonder ook wel een leuk feestje hebben, maar met is toch leuker.
Als je eenmaal zo'n illie in je donder hebt gehad weet je hoe t is en dan kan ik je verzekeren dat er een 2e keer komt.
Tis een leuke party drug, maar maak het niet te gek met die troep. |
|
|
| Jukx |
ja, ook ik bezondig mij weleens aan de geneugten des levens..
;) |
|
|
| Cosmic Guy |
| Nee, daar begin ik niet aan. Nooit gedaan ook trouwens en dat wi lik graag zo houden |
|
|
| Henkie_henk |
Poll is ge edit.. geeft zo een wat beter beeld met betere optieso ook..
wel gedaan.. verders niet nodig.. dus doe t nie meer |
|
|
| Optimus |
pillen: ja, sinds mijn 17e, ik verkoop zelfs als ik ga feesten:D:D:D
blowen: al sinds een jaar ofzo niet meer
snuiven: misschien later |
|
|
| Muppet |
1 keer geblowed maar vond er geen zak aan, dus nooit meer gedaan
Pillen nog nooit gedaan, zalk nooit doen en snuiven helemaal niet, heb ik nie nodig om uit m'n dak te gaan, kan zonder
Greetz Muppet |
|
|
| ChooChoo |
Ik heb er geen problemen mee, maar slikken hoeft voor mij zelf echt niet (snuiven ook niet). Blowen heb ik lang geleden gedaan en als ik er eentje mee kan pakken zie ik het wel. Ik vind het voor mezelf niet zo nodig :)
greetz |
|
|
|
|