return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Federale Verkiezingen '07
View this Thread in Original format
Push2005
Hoera, het zijn weer verkiezingen :p

Altijd leuk om een thread te geven voor wat discussie.
VRT heeft er trouwens een nieuwe site voor opgericht met de nodige informatie erbij http://www.verkiezingen07.be/

Nog een maand te gaan; op wie ga jij dit maal stemmen...
Devilex
Ik stem zoals gewoonlijk terug CD&V, en naar alle waarschijnlijkheid zullen ze de verkiezingen wel winnen. Vraag me enkel af met wie ze een coalitie zullen vormen en wie er premier wordt.
djcresto
Heb nog geen idee eigenlijk. Op senaatslijst zal mijn stem gaan naar een goeie premier figuur. Veel kans Leterme dus.

Ben me momenteel wel aan het ergeren aan de kritiek van de andere partijen omdat Leterme zo laat bekend maakt dat hij op de senaatslijst gaat staan. Pure politieke spellekes om Leterme in een sterk daglicht te zetten.

Enja zolang Di Rupo maar geen premier wordt zeker ;)
Push2005
quote:
Originally posted by djcresto
Heb nog geen idee eigenlijk. Op senaatslijst zal mijn stem gaan naar een goeie premier figuur. Veel kans Leterme dus.

Ben me momenteel wel aan het ergeren aan de kritiek van de andere partijen omdat Leterme zo laat bekend maakt dat hij op de senaatslijst gaat staan. Pure politieke spellekes om Leterme in een sterk daglicht te zetten.

Enja zolang Di Rupo maar geen premier wordt zeker ;)


Bwah; ze hebben een punt hé. In de beelden die ze ervoor lieten zien beloofde hij duidelijk een engagement aan te gaan voor 5 jaar. Daarbovenop heeft de CD&V Patrick Dewael ook verweten die overstap te maken... Maarja, het is natuurlijk oppositietaal dus is logisch.

Mijn favo kandidaat-premier is natuurlijk Leterme; maar ik vrees dat hij het niet haalt. Het zal Vandelanotte of Reynders/Michel worden denk ik. (Verhofstadt en zn partij gaan hopelijk klappen krijgen deze verkiezingen).
Devilex
de MR van Michel loopt op federaal vlak gelijk met Open-VLD, dus denk niet dat deze premier zal worden.
Xilver
CD&V voor mij. Sucks dat ze die 'christelijke' daar nog inzetten, ma bon, een alternatief is der ni echt.
djcresto
Ik gok op Reynders als premier. Tis al heel lang geleden dat eens een Waal premier was.
Devilex
quote:
Originally posted by djcresto
Ik gok op Reynders als premier. Tis al heel lang geleden dat eens een Waal premier was.


Een PS-premier :whip:
djcresto
quote:
Originally posted by Devilex
Een PS-premier :whip:


tja maar wel een aanvaardbaar figuur voor velen denk ik.
massiveK
Zelfs de franstalige MR wil geen Elio premier...Bovendien, hoewel hij zich toch qua verbeterd heeft, spreekt elio het vlaams niet goed genoeg.

Wat mij betreft twijfel ik tussen CDH & MR

;)

Push2005
quote:
Originally posted by Devilex
Een PS-premier :whip:


Reynders zit ook in MR ;)

Een PS-premier moet er hier nooit komen; er is al genoeg corruptie in die verziekte partij.
Config
CD&V gelijk gewente
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement