|
[09.04.2009] Euphonic Night @ Club23 (Kulturbrauerei), Berlin (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by schlauf
Du kleines Würstchen ... :whip:
;) |
du !!:haha: |
|
|
| Inyrie |
| quote: | Originally posted by Dazzle-78
I'm really sorry but I can't confirm just yet...
:( |
We'll probably get the flat... but we're still not sure either :/ |
|
|
| Simcut |
Hope you can make it Jis :)
Great news that DjDiPain is going, you have great taste in old trance mate! look forward to chatting some :) |
|
|
| estaria |
| ich bin dabei :D (wie immer) |
|
|
| Dazzle-78 |
I'm getting more and more sad because I probably can't make it.
Listening to the January edition of the ES is giving me a hell of a flashback to 2008. (and a bit of 2007)
Recalling every lovely moment I've spent while hearing these tunes.
<3 |
|
|
| Simcut |
| quote: | Originally posted by Dazzle-78
I'm getting more and more sad because I probably can't make it. |
:( |
|
|
| Lessi |
Füße gebucht :toothless ...wenn die nich in den Streik treten, dann werdsch wohl dabei sein :)
Rollcall:
01. Frank-HH
02. Yeti
03. Cosmique + Helen
04 - 07. darkstar und die münchner party-crew
08. Simcut (TBC)
09. Kasperhauser
10. Kante
11. Iniii
12. kniggi (tbc)
13. godfatherdc (tbc)
14. DjDiPain
15. Lessi |
|
|
| DRIVER |
Rollcall:
01. Frank-HH
02. Yeti
03. Cosmique + Helen
04 - 07. darkstar und die münchner party-crew
08. Simcut (TBC)
09. Kasperhauser
10. Kante
11. Iniii
12. kniggi (tbc)
13. godfatherdc (tbc)
14. DjDiPain
15. Lessi
16. DRIVER +++
Und wenn Einige nicht so viel saufen, dann erleben sie auch mal das Ende der Party :) :) :) |
|
|
| yeti2306 |
| quote: | Originally posted by DRIVER
... Und wenn Einige nicht so viel saufen, dann erleben sie auch mal das Ende der Party :) :) :) |
Upps! ;) |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by DRIVER
Und wenn Einige nicht so viel saufen, dann erleben sie auch mal das Ende der Party :) :) :) |
mmhhhh...:whip: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| estaria |
Rollcall:
01. Frank-HH
02. Yeti
03. Cosmique + Helen
04 - 07. darkstar und die münchner party-crew
08. Simcut (TBC)
09. Kasperhauser
10. Kante
11. Iniii
12. kniggi (tbc)
13. godfatherdc (tbc)
14. DjDiPain
15. Lessi
16. DRIVER +++
17. Estaria |
|
|
| DjDiPain |
| arrrr am 1.3 werd ich nach Ulm versetzt, hoffe das die Bundeswehr mir nicht dazwischen funkt mit irgendwelchen Lehrgängen ;) |
|
|
|
|