|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Ze staan ergens bij een partyreview als ik het goed heb... :p
En er zitten er nog een paar in m'n fototoestel ;) Kopen?? |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ze staan ergens bij een partyreview als ik het goed heb... :p
En er zitten er nog een paar in m'n fototoestel ;) Kopen?? |
4 Schaap! |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Chicane
4 Schaap! |
Nou nou, dat valt me toch wel tegen van je...
Het gaat hierbij niet om een huis tuin en keuken foto hoor, maar om Odyne @ Qlimax!!!
Ik ben nog op zoek naar schokkendere foto's van haar, maar dan moet je toch echt met een kudde aankomen :p |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik ben nog op zoek naar schokkendere foto's van haar, maar dan moet je toch echt met een kudde aankomen :p |
schokkendere foto's van mij.. zijn die aanwezig dan?? :nervous: ik heb er zelf trouwens nog wel een HEEEEEEEEEL erge.. maar die krijgt zelfs Flipper niet te zien :p |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Odyne
schokkendere foto's van mij.. zijn die aanwezig dan?? :nervous: ik heb er zelf trouwens nog wel een HEEEEEEEEEL erge.. maar die krijgt zelfs Flipper niet te zien :p |
Joehoe...... schatje........
ZIEN!! :D |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Chicane
Joehoe...... schatje........
ZIEN!! :D |
euhm... nee :toothless |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Odyne
schokkendere foto's van mij.. zijn die aanwezig dan?? :nervous: ik heb er zelf trouwens nog wel een HEEEEEEEEEL erge.. maar die krijgt zelfs Flipper niet te zien :p |
Die bedoelde ik ;)
Maar ik ben idd bang dat zelfs ik die niet te zien krijg  |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Die bedoelde ik ;)
Maar ik ben idd bang dat zelfs ik die niet te zien krijg |
maar jij kan 't misschien zelfs live zien :p daar heb je geen foto voor nodig.. ;) k heb trouwens mn schoolfoto's binnen........ :toothless |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Odyne
maar jij kan 't misschien zelfs live zien :p daar heb je geen foto voor nodig.. ;) k heb trouwens mn schoolfoto's binnen........ :toothless |
Wanneer kan ik langskomen??? |
|
|
| Chicane |
| IK VOEL ME BUITENGESLOTEN :( :nervous: |
|
|
| Odyne |
| chicane, schat... ik heb speciaal voor jou foto's in het "laat jezelf zien topic" gezet ;) |
|
|
| Chicane |
| /me surft nog harder dan Flipper ooit zou kunnen dromen naar die draad |
|
|
|
|