|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by TrAnCeNeVeRdIe
hmmz... /me drinkt geen bier neej, breezers gaan der ook wel in jah :) maar doe tog maar Smice ;) en ik snap je hint ook wel :D |
kheb zon vermoeden dat je nog heeeeeel veel spijt van die naam gaat krijgen, maar toch welkom :)
oja, 2 teal'k: (y) uitstekende keuze, om wtb te studeren :cool: |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
kheb zon vermoeden dat je nog heeeeeel veel spijt van die naam gaat krijgen, maar toch welkom :)
|
nou je t zegt,
staat er (vrij vertaald): trance zal nooit sterven, of staat er Trance, dat nooit, sterf!
lijkt me toch inderdaad een dubieuze naam :D
maar toch: Welkom!
grtzz
WooT |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
kheb zon vermoeden dat je nog heeeeeel veel spijt van die naam gaat krijgen, maar toch welkom :)
|
Haha LOL!
Maar jah, hij is 14 jaar en zit dus helemaal in de BrEeZaH cUlTuUr :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Maar jah, hij is 14 jaar en zit dus helemaal in de BrEeZaH cUlTuUr :p |
Mjah, alsie idd 14 is... can't blame him... hier op ut forum wordtie vast heel snel volwassen :rolleyes: :toothless |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ken m al wat langer via IRC maar moet zeggen dat ik wel eens irritantere personen van ongeveer die leeftijd heb meegemaakt.
Maar het is best een kromme nick name zo ja. Gewoon TnD was beter geweest. |
|
|
| New Wave |
Tranceneverdie, stuur Swamper effe een PM zodat hij je naam ken veranderen.
Dit zal je hele leven achtervolgen....Breezah-addict :p |
|
|
| miki0 |
Ik snap dus niet echt wat er nou zo fout is aan zijn naam eerlijk gezegd :conf:
Misschien is t omdat ik die naam al zo lang zie enzo maar ik weet t niet. TnD klint wel wat beter maar ja :crazy: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by miki0
Ik snap dus niet echt wat er nou zo fout is aan zijn naam eerlijk gezegd :conf:
|
Het gaat om de manier van letter gebruik.
'Waarom' ga ik verder niet uitleggen omdat ik dan mensen ga kwetsen.
En zo ben ik niet, mensen kwetsen is niet voor mij weggelegd.:) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by New Wave
Tranceneverdie, stuur Swamper effe een PM zodat hij je naam ken veranderen.
Dit zal je hele leven achtervolgen....Breezah-addict :p |
Swamper doet daar niet meer aan! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Swamper doet daar niet meer aan! |
Ja, wat doet hij tegenwoordig nog wel ? :p |
|
|
| Slizer |
Hihi :clown:
NOG een nieuwkomer hiero, ik zal me ook maar ff voorstellen.
Hallooo, ik ben Sander (16 jaar) toekomstige DJ :P ben nu nog wat aan het prutsen maar doe steeds meer mijn best.
Ik ben al 4 jaar tranceliefhebber en hoop ook mijn deeltje aan het forum bij te dragen.
(w00t dat was ff mooi gesproken he? :P) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Slizer
(w00t dat was ff mooi gesproken he? :P) |
Er zijn nog wel wat aandachtspunten ;) |
|
|
|
|