|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie Sabina uit Arnhem is??? Dus vertel op!! :p |
Inderdaad ja!! Ik zag haar (ik neem in ieder geval aan dat het een zij is :p) naam al her en der verschijnen.......ben benieuwd!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Sabina |
hahaha mr.marcello.... begrijp m nu :rolleyes:
okay komt ie:
mijn naam is Sabina
woon in Arnhem
ben 32 jaar
en ik doe woody woodpecker na :D
favo muziek is eigenlijk alle vormen van Trance.
volgende feestjes:
9 november: Capital
16 november: Marco V in Manhattan Arnhem
23 november: Dutch Dimension
daarna is de portemonee leeg :mad:
is er al een meeting gepland voor Capital?
kijk Petrus :tongue2 en THC ken ik van hier maar de rest......... |
|
|
| mr.marcello |
Okee dan Sabina!! Welkom!!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Sabina |
thanxxxx
mooie sig heb je trouwens
mayday rulezzzzzz :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Sabina
thanxxxx
mooie sig heb je trouwens
mayday rulezzzzzz :D |
Helemaal mee eens!!! Wel eens naartoe geweest?
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Sabina |
zijn er dit jaar geweest.
echt een super feestje, alleen was het in de gang van de main naar de andere zalen wel heeeeeel errug druk :(
verder een geweldige avond gehad, moesten alleen vroeg weg :mad: (was zo ziek als een hond).
Paul van Dyk vond ik super draaien en vanaf dat moment ben ik addicted :D
volgend jaar weer maar dan nemen we ook een hotelletje |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Sabina
is er al een meeting gepland voor Capital?
kijk Petrus :tongue2 en THC ken ik van hier maar de rest......... |
wil je niet kennen :D |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by Jappio
wil je niet kennen :D |
dikke lol :D |
|
|
| Flipper01 |
Hartelijk welkom op ons gezellige forumpje ;)
En nu geen foto?? Dan zie ik je wel @ Capital :D |
|
|
| Teal'k |
Ola,
Ik ben Tom, ik woon (nog steeds) in Breda, studeer werktuigbouwkunde in Eindhoven. Ik ben hier net nieuw *kuch*, en kom jullie als puberale henkies ook weer de komende tijd vervelen met irritante berichten en nutteloze onzin..
Later :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Sabina
hahaha mr.marcello.... begrijp m nu :rolleyes:
okay komt ie:
mijn naam is Sabina
woon in Arnhem
ben 32 jaar
en ik doe woody woodpecker na :D
favo muziek is eigenlijk alle vormen van Trance.
volgende feestjes:
9 november: Capital
16 november: Marco V in Manhattan Arnhem
23 november: Dutch Dimension
daarna is de portemonee leeg :mad:
is er al een meeting gepland voor Capital?
kijk Petrus :tongue2 en THC ken ik van hier maar de rest......... |
Hi babe!
ben blij dat je er ook eindelijk bent :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Ola,
Ik ben Tom, ik woon (nog steeds) in Breda, studeer werktuigbouwkunde in Eindhoven. Ik ben hier net nieuw *kuch*, en kom jullie als puberale henkies ook weer de komende tijd vervelen met irritante berichten en nutteloze onzin..
Later :) |
wat dacht je, ik heb nog een acount op TA?:D |
|
|
|
|