return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 12)
View this Thread in Original format
mr.marcello
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie Sabina uit Arnhem is??? Dus vertel op!! :p


Inderdaad ja!! Ik zag haar (ik neem in ieder geval aan dat het een zij is :p) naam al her en der verschijnen.......ben benieuwd!!

Met vriendelijke groet.
Sabina
hahaha mr.marcello.... begrijp m nu :rolleyes:

okay komt ie:

mijn naam is Sabina
woon in Arnhem
ben 32 jaar
en ik doe woody woodpecker na :D

favo muziek is eigenlijk alle vormen van Trance.

volgende feestjes:
9 november: Capital
16 november: Marco V in Manhattan Arnhem
23 november: Dutch Dimension
daarna is de portemonee leeg :mad:

is er al een meeting gepland voor Capital?
kijk Petrus :tongue2 en THC ken ik van hier maar de rest.........
mr.marcello
Okee dan Sabina!! Welkom!!! :D

Met vriendelijke groet.
Sabina
thanxxxx

mooie sig heb je trouwens
mayday rulezzzzzz :D
mr.marcello
quote:
Originally posted by Sabina
thanxxxx

mooie sig heb je trouwens
mayday rulezzzzzz :D


Helemaal mee eens!!! Wel eens naartoe geweest?

Met vriendelijke groet.
Sabina
zijn er dit jaar geweest.
echt een super feestje, alleen was het in de gang van de main naar de andere zalen wel heeeeeel errug druk :(
verder een geweldige avond gehad, moesten alleen vroeg weg :mad: (was zo ziek als een hond).
Paul van Dyk vond ik super draaien en vanaf dat moment ben ik addicted :D

volgend jaar weer maar dan nemen we ook een hotelletje
Jappio
quote:
Originally posted by Sabina
is er al een meeting gepland voor Capital?
kijk Petrus :tongue2 en THC ken ik van hier maar de rest.........


wil je niet kennen :D
Sabina
quote:
Originally posted by Jappio
wil je niet kennen :D


dikke lol :D
Flipper01
Hartelijk welkom op ons gezellige forumpje ;)

En nu geen foto?? Dan zie ik je wel @ Capital :D
Teal'k
Ola,

Ik ben Tom, ik woon (nog steeds) in Breda, studeer werktuigbouwkunde in Eindhoven. Ik ben hier net nieuw *kuch*, en kom jullie als puberale henkies ook weer de komende tijd vervelen met irritante berichten en nutteloze onzin..

Later :)

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Sabina
hahaha mr.marcello.... begrijp m nu :rolleyes:

okay komt ie:

mijn naam is Sabina
woon in Arnhem
ben 32 jaar
en ik doe woody woodpecker na :D

favo muziek is eigenlijk alle vormen van Trance.

volgende feestjes:
9 november: Capital
16 november: Marco V in Manhattan Arnhem
23 november: Dutch Dimension
daarna is de portemonee leeg :mad:

is er al een meeting gepland voor Capital?
kijk Petrus :tongue2 en THC ken ik van hier maar de rest.........


Hi babe!

ben blij dat je er ook eindelijk bent :D
Optimus
quote:
Originally posted by Teal'k
Ola,

Ik ben Tom, ik woon (nog steeds) in Breda, studeer werktuigbouwkunde in Eindhoven. Ik ben hier net nieuw *kuch*, en kom jullie als puberale henkies ook weer de komende tijd vervelen met irritante berichten en nutteloze onzin..

Later :)



wat dacht je, ik heb nog een acount op TA?:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement