|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Stivvekk |
Nou Smirnoff, de opleiding heet het 1e jaar eigenlijk natuur- en sterrenkunde, maar alleen omdat ze (ook de 2 jaar na het 1e jaar maar dan te weinig om ook dezelfde naam te delen) een groot gemeenschappelijk gedeelte hebben. Uiteindelijk ga ik alleen natuurkunde doen: met sterrenkunde kun je namelijk vrij weinig. Je kunt als wetenschapper onderzoek gaan verrichten op de universiteit, je kunt voor de ESA of NASA gaan werken of je kunt de hele dag met je piemel spelen (alhoewel de tijd dat alles gesubsidieerd werd door de overheid nu een beetje voorbij lijkt).
Ik had alleen niet zo'n heel hoog cijfer voor wiskunde (zesje) en aangezien dat nogal belangrijk is weet ik niet of ik het wel allemaal volhoud. Aan natuurkunde zelf lag het niet (achtje) bij m'n examen. Ik was alleen tot vlak voor m'n examen van plan om psychologie te gaan studeren (aangezien ik een kansloos jongetje ben en daar veel dames zitten) dus vandaar dat ik nooit echt bezig was met wiskunde en natuurkunde, maar ik ga het toch maar proberen.
Ik denk als ik mijn natuurkundestudie af heb dat ik dan bij Philips of bij ASML (chipmachine-fabrikant voor o.a. Intel) ga werken. |
|
|
| Nielz |
Laat ik me dan ook maar eens voorstellen.
Ik ben Niels, 18 jaar, woon in Heerenveen. Heb net de HAVO afgerond en ga volgend jaar in Groningen studeren. Volg al geruime tijd dit forum, maar ben nooit echt een actieve poster geweest. Favo muziek is Techno en af en toe ook wel wat groovy house. Favo DJ's: Gaetano Parisio, Michel de Hey, Billy Nasty, Umek, Marco Bailey en ook Erick-E weet ik wel te waarderen. Mijn mooiste feest van dit jaar, tot nu toe, was Emotionz in Leeuwarden. |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Stivvekk
of je kunt de hele dag met je piemel spelen.... |
Beter !!!!!!! :toothless ;) |
|
|
| New Wave |
Ik zat te denken he...ennuh misschien ook wel leuk dat er een post bij mijn counter bij komt (zal vast wel niet anders krijg ik weer gezeik over me heen :p)
Maaruh op een ander heel leuk forum....heet deze thread "nieuw?, effe voorstellen"
Bij deze naam "voor de newbies"...kreeg ik de vraag: ja WAT voor de newbies?....gratis sex van Petrus? gratis bamiballen van Optimus? 10 gratis extra useless posts die der bij Alpha af gaan...:conf: (hij zei dat ie gestopt wa smet de drugs....maar toen ik vorige week met hem had afgesproken moest ik weer richting coffeeshop...:crazy:
Als je nou misschien de naam veranderd in "nieuw?, effe voorstellen"..dannuh zien ze dat eerder...want der is nu ook weer een kei-jetrekker bij gekomen (Artus) en we weten alleen dat hij in Amersfoort trekt.... |
|
|
| Flippe |
Nou ja nieuw
Ik ben zeg maar terug van weg geweest :)
tja jongens ( en meisjes ) tis is natuurlijk niet leuk voor jullie maar ik moet wat he :):disbelief |
|
|
| tijs08 |
Zo ja!! ik vroeg me al af waar DE PvdH-addict gebleven was!!!
Welcome back :D |
|
|
| flexter |
Nouw,
Ik ben dus flexter, maar wordt ook wel eens dexter genoemd. :D
Ik ben 22, op zoek naar een afstudeerplaats omdat ik bijna klaar ben met mijn opleiding elektrotechniek aan het HBO.
Verder houd ik wel van hobbies, zoals muziek. Doe mij maar wat hardhouse, wat minder commercieele zut zoals Legowelt, of zelfs pink floyd. Vrij breed dus... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by flexter
Nouw,
Ik ben dus flexter, maar wordt ook wel eens dexter genoemd. :D
Ik ben 22, op zoek naar een afstudeerplaats omdat ik bijna klaar ben met mijn opleiding elektrotechniek aan het HBO.
Verder houd ik wel van hobbies, zoals muziek. Doe mij maar wat hardhouse, wat minder commercieele zut zoals Legowelt, of zelfs pink floyd. Vrij breed dus... |
Wattie er niet bijzegt is dattie dus ook hier op de campus van de UT woont, netzoals Basd en ik.
Ik ken um overigens nie hoor :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wattie er niet bijzegt is dattie dus ook hier op de campus van de UT woont, netzoals Basd en ik.
Ik ken um overigens nie hoor :) | Misschien wilde hij ook dat we dat niet wisten :) |
|
|
| Funk Einsatz |
Bij deze stelt Funk Einsatz zich ook maar ff voor.
Ben 19 jaar studeer aan de Universiteit Twente, zuip altijd keihard.
Hobbies: Trance (duh),mixen, zuipen
Helden: Tiesto, Paul Oakenfold (baal ervan dat ik em nog nooit live heb meegemaakt), Scott Bond, Max Graham, Sinterklaas.
Beste feest tot nu toe: DD 02-02-2002
Ben tegen: pillen of andere op een feest: ik zeg maar let the (magik) muzik take you to heaven!
Volgende party: ehm, FFWD denk ik
Nou, mooi verhaaltje he! dus...
Funk! |
|
|
| mastah jc |
| naja moetk me dan ook maar voorstellen :D nah ehh kben joram woon in Den Haag zit nog op school en doe ehh vwo/gymnasium achtig iets.. :D enne khad deze site van een vriend kom voooooral allemaal maar naar Den Haag om te feesten hoor :haha: |
|
|
|
|