|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zo zo...nog meer mensen van de UT. Heeft flexter je hier naartoe gehaald ? :)
LoL " zuip altijd keihard". VB-ganger? :p
Anti drugs, maar wel kolereveel zuipen dus?
Maareh...wat studeer je en waar woon je ergens in Enschedeej?
Greetz,
SnuggLe |
Damn, nou Impulz al weer vergeten snuggle? ;) |
|
|
| Teknikol |
"voorstelling" nr.??:conf:
Ik ben Ramon en ben op dit forum terecht gekomen doordat ik een paar maten had die hiero al een tijdje zaten. Ik ben hier een newbie (geloof ik) en ik had dat nog niet gedaan. (staat dat bij de forumregels?:D) Voor de rest kom ik oorspronkelijk uit Hoogvliet (crimineel centrum van NL heb ik horen zeggen) Ik vind naast trance ook techno een leuke stijl...Ik voetbal, probeer muziek te produceren, atheist, feyenoord fan, britney spears muziek hater, ja eeuh wat nog meer...oh ja, ik ga grafisch lyceum doen.
ambities: profvoetballer worden, behoren tot de producertop, webdesigner worden en daarmee flink geld verdienen (MBO:D) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Teknikol
(staat dat bij de forumregels?:D) |
Nu wel :D :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Nu wel :D :D |
lol :D |
|
|
| Mr Zimz |
nouja.. ik ben Mr Zimz.. beter bekend al Zip.. ik ben een ( altands dat denk ik wel ) een vriend van eieregooie AccesO en Spinnin jack misschien is t ondertussen al op gevallen maar mij nog niet.. ik maak veel spellingsfouten :D maar daar wen je maar aan :P
enneh verder wat informatie..
woon in Delft
ben 18 jaar dus ik speel ook PIMPWAR!! ( ja dan mag het!! ) enneh..
enneh .. eiregooie vind me zusje wel lekker :) en t scheint dat er hie rook wel is over haar gepraat wordt dus ik kom me er ff mee bemoeien :)
als je nog wat wil weten :conf: vraag t me maar :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Mr Zimz
als je nog wat wil weten :conf: vraag t me maar :) |
Ben je een sl3tj3?
:D :p ;)
Welkom man :)
Grtz! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Mr Zimz
enneh .. eiregooie vind me zusje wel lekker :) en t scheint dat er hie rook wel is over haar gepraat wordt dus ik kom me er ff mee bemoeien :)
|
Dan wil ik je zusje ook wel eens 'meeten' :tongue2 |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dan wil ik je zusje ook wel eens 'meeten' :tongue2 |
FOTO!!! :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Flipper01
FOTO!!! :p |
gelieve ook een naaktfoto bijvoegen, dit ter casting door Lijst TinTim,
wij hebben voor onze partij een nieuw jong gezicht nodig.
Is ze 14? :D (optimus, dit is onze kans!!!!:p) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
gelieve ook een naaktfoto bijvoegen, |
Ik heb naaktfoto's gezien! :p
Alleen toen kon ze nog maar net lopen :( |
|
|
| Mr Zimz |
ja uhm.. dat kan ik niet beloven hoor naakktfoto's.. nahja.. ik heb nog wel een paar naaktfoto's ( die heb eieregooie al gezien )maar een gewoone foto van haar moet wel lukken ..
maar ik ben natuurlijk niet van plan elke week een andere foto op t forum te gooien..:D |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: |
Is ze 14? :D (optimus, dit is onze kans!!!!:p)
|
nee 17 :D jammer joh! |
|
|
|
|