|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DJ MainFrame |
hey ben wel geen nederlander maar belg dat mag nog wel zeker :p :)
19 jaar uit, woon niet zo ver van antwerpen
studeer handelsingenieur aan de unief van antwerpen
hobby's zijn draaien: trance en techno, feesten fitnesse, internette :)
oh ja elke zondag ts 19 - 20u draai ik op www.lazerhothits.com (lazer house) |
|
|
| T.H.C. |
Beter, eindelijk wat meer technoliefhebbers hier.
Welkom! |
|
|
| techno:logy |
| hoe zet ik trouwens de signature aan? heb al een tekst erin gezet, en ik heb het aangezet in het option menu |
|
|
| techno:logy |
| laat ook maar:p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ MainFrame
19 jaar uit,
|
:rolleyes: Jaja...
Weer zo'n belg... :p
Btw, no offense... WELKOM!
Grtz! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:rolleyes: Jaja...
Weer zo'n belg... :p
|
Houd je cheese hoofd vuile kut Nederlander!!!:p
Ze hebben we de lekkerste bonbons (leonidas) wij hebben alleen stinkende rotte kaas :p |
|
|
| DJ_Siesta |
vergeet onze l33te klompen niet, bij ons op school loopt echt phat vaag figuurtje, phat stoere kleren, en dan KLOMPEN, whahaha ja jonge word de newe trend ;)
owja btw WELKOM op dit uiterst gezellig forum :)
groetjes |
|
|
| Flippe |
Klompendans roelt wel hoor siesta ;)
doen wij hier in brabant iedere dag :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Flippe
Klompendans roelt wel hoor siesta ;)
doen wij hier in brabant iedere dag :D |
Khad ook nie anders verwacht van "ze buiten de randstad" :D ;) |
|
|
| Wicked furby |
hi everybody
sup?
ok a little story about me so you can get to know me
my real name is Ferdi. alot of friends call me furby even before those annoying thing got on the market.
I am 18 years old already. i live in holland in a place called Heinkenszand thats in the southwest of holland (zeeland)
i got this link from technaut i know him from vinylize and i talk to him alot he is cool.:D i go to school. i am learning for electrician. 2 years togo now i failed the test's last year :mad: but thats because the teachers don't like me :p in my free time i am on the internet hanging out with my friends and stuntkiting and powerkiting but i am still learning how powerkiting not going well
my style: i like hard-trance/hard-house/hardstyle
i like qlimax alot :)
but one of my favorite dj's is dj scot project
i like other dj's like hennes&cold warmduscher yoji biomehanika lab 4 dj DEAN (not JEAN) DuMonde
well i don't know what to say for now
if you wanna know something jsut ask
if you got msn([email protected]) or icq(73858841)then feel free to add me to your list
thats it for now
i thought i should it made in englisch so other members that don't understand dutch can see this also
if this is not allowed here i am sorry |
|
|
| Optimus |
| whaha, Nederlands is prima hoor, jong:Den ik snap niet dat je Engels intikt, ook niet na je uitleg, als je ziet dat alles in NL is gepost... |
|
|
| Wicked furby |
| ja das waar maargoed ik dacht misschien dat de engels talige members ook wel eens kijken en dan kunnen ze het ook lezen :) |
|
|
|
|