return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 3)
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Welcome all.

Kzie dat Masta ook lekker op dreef is in het 3-woorden verhaal, vooral doorgaan:tongue3
SnuggLe
quote:
Originally posted by Funk Einsatz
Bij deze stelt Funk Einsatz zich ook maar ff voor.

Ben 19 jaar studeer aan de Universiteit Twente, zuip altijd keihard.
Hobbies: Trance (duh),mixen, zuipen
Helden: Tiesto, Paul Oakenfold (baal ervan dat ik em nog nooit live heb meegemaakt), Scott Bond, Max Graham, Sinterklaas.
Beste feest tot nu toe: DD 02-02-2002
Ben tegen: pillen of andere op een feest: ik zeg maar let the (magik) muzik take you to heaven!
Volgende party: ehm, FFWD denk ik

Nou, mooi verhaaltje he! dus...

Funk!


Zo zo...nog meer mensen van de UT. Heeft flexter je hier naartoe gehaald ? :)

LoL " zuip altijd keihard". VB-ganger? :p
Anti drugs, maar wel kolereveel zuipen dus?

Maareh...wat studeer je en waar woon je ergens in Enschedeej?

Greetz,
SnuggLe
mastah jc
het drie woorden verhaal is echt hetttt besssssssste!!!!!! :toocool:
MaGiK54
quote:
Originally posted by mastah jc
naja moetk me dan ook maar voorstellen :D nah ehh kben joram woon in Den Haag zit nog op school en doe ehh vwo/gymnasium achtig iets.. :D enne khad deze site van een vriend kom voooooral allemaal maar naar Den Haag om te feesten hoor :haha:


Hé nog een Hagenees, welkom hiero.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by mastah jc
het drie woorden verhaal is echt hetttt besssssssste!!!!!! :toocool:


Sja, echty iets voor kinderen van 16 :rolleyes:
Donna
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Sja, echty iets voor kinderen van 16 :rolleyes:


Goh iemand die mijn mening deelt zonder dat ik t hoef te zeggen en daardoor weer mn zoveelste kruisje op de flamelist misloop:p
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Donna


Goh iemand die mijn mening deelt zonder dat ik t hoef te zeggen en daardoor weer mn zoveelste kruisje op de flamelist misloop:p


Dat poste ik een dag na overmatig XTC/speed-gebruik. Sommige waren gister ook op hun tenen getrapt en vonden me ook nog eens arrogant :rolleyes:
Donna
Sja van overmatig gebruik gaan de remmen los en ga je zeggen wat je eigenlijk ECHT denkt huh?:p
Odyne
okee, ik werd gedwongen hiero the thread gaan te bevuilen door Flipper01 :p

Ik heb me hiero aangemeld omdat ik (ook wel een erge trance en dergelijke luisteraarster ben) maar vooral omdat ik deel wou nemen aan het 3 woorden verhaal ;) :D toen ik me later verder in t forum verdiepte waren er wel meer dingen die ik boeiend vond..

zo ik hoop dat ik je bij deze een groot plezier heb gedaan Flipper! :p
Smirnoff
quote:
Originally posted by Odyne
Ik heb me hiero aangemeld omdat ik (ook wel een erge trance en dergelijke luisteraarster ben) maar vooral omdat ik deel wou nemen aan het 3 woorden verhaal


pffffff, :eyespop:

New Wave
Kan me voorstellen dat je komt voor het 3 woorden verhaal.....dat is enige thread die nog een beetje leeft.......
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by New Wave
Kan me voorstellen dat je komt voor het 3 woorden verhaal.....dat is enige thread die nog een beetje leeft.......


Dank u:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement