|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Welcome all.
Kzie dat Masta ook lekker op dreef is in het 3-woorden verhaal, vooral doorgaan:tongue3 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Funk Einsatz
Bij deze stelt Funk Einsatz zich ook maar ff voor.
Ben 19 jaar studeer aan de Universiteit Twente, zuip altijd keihard.
Hobbies: Trance (duh),mixen, zuipen
Helden: Tiesto, Paul Oakenfold (baal ervan dat ik em nog nooit live heb meegemaakt), Scott Bond, Max Graham, Sinterklaas.
Beste feest tot nu toe: DD 02-02-2002
Ben tegen: pillen of andere op een feest: ik zeg maar let the (magik) muzik take you to heaven!
Volgende party: ehm, FFWD denk ik
Nou, mooi verhaaltje he! dus...
Funk! |
Zo zo...nog meer mensen van de UT. Heeft flexter je hier naartoe gehaald ? :)
LoL " zuip altijd keihard". VB-ganger? :p
Anti drugs, maar wel kolereveel zuipen dus?
Maareh...wat studeer je en waar woon je ergens in Enschedeej?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| mastah jc |
| het drie woorden verhaal is echt hetttt besssssssste!!!!!! :toocool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by mastah jc
naja moetk me dan ook maar voorstellen :D nah ehh kben joram woon in Den Haag zit nog op school en doe ehh vwo/gymnasium achtig iets.. :D enne khad deze site van een vriend kom voooooral allemaal maar naar Den Haag om te feesten hoor :haha: |
Hé nog een Hagenees, welkom hiero. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by mastah jc
het drie woorden verhaal is echt hetttt besssssssste!!!!!! :toocool: |
Sja, echty iets voor kinderen van 16 :rolleyes: |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Sja, echty iets voor kinderen van 16 :rolleyes: |
Goh iemand die mijn mening deelt zonder dat ik t hoef te zeggen en daardoor weer mn zoveelste kruisje op de flamelist misloop:p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
Goh iemand die mijn mening deelt zonder dat ik t hoef te zeggen en daardoor weer mn zoveelste kruisje op de flamelist misloop:p |
Dat poste ik een dag na overmatig XTC/speed-gebruik. Sommige waren gister ook op hun tenen getrapt en vonden me ook nog eens arrogant :rolleyes: |
|
|
| Donna |
| Sja van overmatig gebruik gaan de remmen los en ga je zeggen wat je eigenlijk ECHT denkt huh?:p |
|
|
| Odyne |
okee, ik werd gedwongen hiero the thread gaan te bevuilen door Flipper01 :p
Ik heb me hiero aangemeld omdat ik (ook wel een erge trance en dergelijke luisteraarster ben) maar vooral omdat ik deel wou nemen aan het 3 woorden verhaal ;) :D toen ik me later verder in t forum verdiepte waren er wel meer dingen die ik boeiend vond..
zo ik hoop dat ik je bij deze een groot plezier heb gedaan Flipper! :p |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Odyne
Ik heb me hiero aangemeld omdat ik (ook wel een erge trance en dergelijke luisteraarster ben) maar vooral omdat ik deel wou nemen aan het 3 woorden verhaal |
pffffff, :eyespop: |
|
|
| New Wave |
| Kan me voorstellen dat je komt voor het 3 woorden verhaal.....dat is enige thread die nog een beetje leeft....... |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by New Wave
Kan me voorstellen dat je komt voor het 3 woorden verhaal.....dat is enige thread die nog een beetje leeft....... |
Dank u:D |
|
|
|
|